Arodem Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Utviklerne får velge tidspunkt og pris på egen hånd.Nå kan spillutviklere kjøre egne Steam-salg Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dette har de da alltid kunne gjort. Det var kanskje ikke lagt inn i systemet så de kunne gjøre det på egen hånd, men jeg har sett intervju fra Edmund McMillen om hvordan det bare var å kontakte Valve og si "Jeg vil ha spillet mitt på salg" og det var alltid utviklerens valg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dette har de da alltid kunne gjort. Det var kanskje ikke lagt inn i systemet så de kunne gjøre det på egen hånd, men jeg har sett intervju fra Edmund McMillen om hvordan det bare var å kontakte Valve og si "Jeg vil ha spillet mitt på salg" og det var alltid utviklerens valg. Hele poenget er at de nå kan gjøre det uten å gå gjennom Steam. Dermed kan de legge spillet ut på billigsalg øyeblikkelig, og er ikke avhengig av at Steam-folka behandler deres" request". 2 Lenke til kommentar
Joachimaas1337 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 "I 2012 hevdet EA-topp David DeMartini, den gang sjef for konkurrerende nettbuttikk Origin, at Steams mange spottprissalg senket verdien på spillene." Det teite er at like etter hadde de sitt eget salg, liknende det Steam pleier å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå