Gå til innhold

PC Infisert med reklame spyware

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en PC her som trolig har vært infisert med masse forskjellig, men jeg tror jeg har tatt vekk det aller meste. Har foreløpig skannet med MBAM, HitmanPro, HiJackThis, Adwcleaner, CCleaner og rensket opp i mye, men nå finner de ikke noe mer. Det er en ting som tydeligvis forblir. Jeg legger til bilder av hvordan det ser ut her: post-67004-0-51527500-1393409808_thumb.png og her post-67004-0-31607600-1393409834_thumb.png.

Til slutt kjørte jeg Combofix, men uten hell der også. Så jeg håper på at noen luringer kan lese loggen og se om det er noe som stikker ut og muligens komme med en problemløsning. Combofix logg: CBF.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste kan nok være å formatere disken din og legge inn en "fersk" versjon av windows. Min opplevelse av slike problemer er at det ofte er mer enn du ser, og at "brannslukkingsmetoden" ikke funker så bra. (altså at du tar problemene etter at de oppstår)

Dette er dog et ganske tydelig signal på at du bør lære deg litt nettvett. Ikke installer alt i blinde, og vær kritisk til hva du laster ned og hvor du klikker.

Personlig har jeg aldri hatt problemer med spyware/mallware/virus og slikt, men har heller aldri trykket på noe jeg ikke er sikker på innholdet til, eller installert noe fra noen jeg ikke stoler på.

Endret av steinrawr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...