Gå til innhold

South Park: The Stick of Truth sensureres i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget greit at jeg ikke vil kjøpe nye spill lenger til utdødd maskin når jeg heller kan kjøpe til PC ( når PC versjon er tilgjengelig ). GTA5 har vært unntaket for denne regelen, men det har vært siste storspill som jeg har kjøpt til Xbox 360 helt nytt til fullpris. Etter det har jeg kjøpt f.eks Dante's Inferno til 360, men det da fordi det ikke finnes til PC. Skal likevel ha GTA5 til PC, men når det likevel ikke kom til PC med det første så var det egentlig ikke noe spørsmål om å kjøpe det.

 

Rart at bare konsollversjonene skal sensureres, men helt greit da for min del. Er ikke interessert i å støtte spillet på PC engang om det hadde vært sensurert. Er tross alt South Park. Elsker tross alt den serien på grunn av at den er kontroversiell.

Lenke til kommentar

 

 

 

Men, hva faen ... :cry:

 

 

Blir noe skuffet og sint .. og oppgitt.. :(

 

 

EDIT: Forhåndsbestilt til PS3 .. Kunne vel ha bestilt en versjon fra over dammen, men .. Arg!

Hvorfor bestille et pc spill til konsoll?(ja jeg påstår at rpg hører hjemme på pc faktisk)

Jrpg er konsoll, vet ikke om et eneste bra Jrpg spill på PC, og det er det South park hermer etter, thus passer det best på Konsoll.

 

Har du ikke sett Princess Kenny, pure Jrpg xP

 

 

Hvis du kan få alt likt bare bedre så passer det per definisjon ikke bedre på konsoll da :p Men er det en ekslusiv tittel så er det en annen sak. Poenget her er at du kan velge det til pc og pc har absolutt alle funksjoner som konsoller har bare bedre og med valgmuligheter og er dermed BEDRE uavhengig av din definisjon.

 

Jeg hadde aldri brydd meg før du kom med så dumme ting.

Jeg svarer bare på dine egne dumme svar, med mer dumme svar.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt spillet store deler av dagen, og det var en syk nedtur med sensureringen! :(

 

Spillet er kjempegøy!! Men, så kommer det plutselig opp et dårlige "Sorry, Europe.."-bilde, med en tekst som overhodet ikke passer inn.. Det er ikke slik at jeg slutter å spille, eller noe, men det var triste saker..

Lenke til kommentar

Har sett klipp som viser hva en går glipp av i den sensurerte versjonen. Og det lille jeg så var så hysterisk morsomt at det er ikke aktuelt overhode å spille den sensurerte versjonen...

 

Om noen skal kjøpe det til PC så bruke følgende kode på Green Man Gaming for 25% avslag KCE1U6-JJ96XO-IR5W7L

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har sett klipp som viser hva en går glipp av i den sensurerte versjonen. Og det lille jeg så var så hysterisk morsomt at det er ikke aktuelt overhode å spille den sensurerte versjonen...

 

Om noen skal kjøpe det til PC så bruke følgende kode på Green Man Gaming for 25% avslag KCE1U6-JJ96XO-IR5W7L

 

Frister sånn å kjøpe spillet... Arh.... :p

 

EDIT: Det var for fristende, så det ble kjøpt. Takk for tipset! :D

PC versjonen, uansett kjøpt, er ikke sensurert.

 

Skal sies at det faktisk blir sensurert i andre land, også på PC.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...