V. Haugen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Fikk 8 millioner nye kunder over natta.Telegram tar rotta på WhatsApp Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Genial, og ekstremt rask app! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser endel i anmeldelsene klager over at dette er en "whats app clone", gir det emning engang? Er ikke begge enkle IM-apps? Er ikke alt her ganske klonet av hverandre? AtW Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg sliter med å forstå hvorfor jeg skal bruke denne fremfor noe annet i det hele tatt? De fleste jeg kommuniserer med er enten via meldinger på FB, Skype eller Google Hangout. Sistnevnte bruker jeg mest. Ellers bruker jeg mye mail og litt sms. Hvorfor skal jeg bruke enda en? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg bruker selv WeChat, det er utvilsomt den beste IM-appen jeg har vært borti. Ser bra ut, kjemperesponsiv og MANGE flere funksjoner enn whatsapp osv. Anbefaler dere å hoppe over til denne på det aller sterkeste, bruker den med kjæresten og det kunne ikke vært bedre. Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Beste IM-appen jeg noen gang har prøvd er faktisk Kik, den er fantastisk designet, rask og har gjør det veldig lett å dele et bilde, en YouTube-video og lignende rett i samtalen. Du kan tegne kjappe tegninger og sende de rett til kontaktene dine, og lage memes, for eksempel. Den er også helt gratis og reklamefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg