epletull Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Heisann, jeg kom over en Battaglin C12 Carbon til salgs og ettersom min ekspertise på landeveissykkel er rimelig minimal tenkte jeg å forhøre meg her om det er noen som har erfaring med den, evt en mening om den.Har fra før av en Giant xtc-1 2011 modell som fungerer knall, men vil ha en sykkel til langturer til sommeren. MTB fungerer ikke alltid optimalt på lange trøturer. Tenker også å bruke sykkel til og fra jobb (ca 8km hver vei). Vurderer være med på Trondheim-Oslo til sommeren, kommer litt an på formen til sommeren og tenkte derfor å ha en kurant landeveissykkel. TL:DR: vil en Battaglin C12 carbon til 9000 være et godt kjøp? (Kjøper utdypte ikke i annonsen hvilken årsmodell det var, bare at nypris var 16500) Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Har du noe mer spec. Vanskelig å vurdere med bare utgangspunkt i rammen. Endret 26. februar 2014 av sverreb Lenke til kommentar
epletull Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Beklager for dårlig utvalg av specs, da det var det jeg hadde tilgjengelig på det tidspunktet. Er uansett ikke så farlig nå ettersom jeg endte opp med å kjøpe den for 7,5... takk for interesse uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå