Gå til innhold

Hjelp til å finne norske keycaps til Ducky Shine 3?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et Ducky Shine 3 tastatur med Brown MX og Hvit LED (kjøpt hos Netonnet.no), som ligger på posten og venter på at jeg kommer hjem fra Afrika. Tastaturet kommer til å bli brukt 50/50 til gaming og skriving.

Dette er mitt første mekaniske tastatur, og jeg gleder meg til å få prøvd det ut, hørt mye bra om Ducky, men det er én ting jeg kanskje ikke kommer til å bli fornøyd med, og det er at den har nordisk layout og ikke norsk. Jeg liker generelt ikke det på laptoper, og jeg veit jeg kommer til irritere meg over dette her også.

Så hva er mulighetene mine når det gjelder keycaps? Har søkt litt rundt, men finner ikke så mye om Ducky på norske forumer, helst bare engelskspråklige, og de bytter jo enkelt uansett, da tilgangen til taster er lett for de.

Hva har Ducky-gutta her gjort? Bare vent seg til det, eller har dere byttet taster? I såfall, hvor har dere bestilt fra?

Jeg finner, ved søk her, at mange bestiller Norsk/danske taster fra http://www.keyboardco.com/ til sine Filco-tastaturer, men jeg finner ikke noe for Ducky.

Det beste for meg ville vel vært svarte PBT keycaps med Norsk layout og som lar den hvite LED'en skinne igjennom, på en diskré måte.

All hjelp mottas med stor takk! :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hatt tastaturet i to dager, og det er egentlig ikke er problem, jeg skriver touch, så jeg veit jo hvor øæå er uansett. Det som irriterer meg er heller utseende, skulle så gjerne hatt norsk tastatur, slik at det ser litt "reinere" ut hvis du skjønner. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...