Skipstrixy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hei. Vurderer veldig sterkt å skaffe meg rulleski til våren, da jeg bor i et område med mye asfalt og lite grus til å løpe på. Området er helt perfekt til å gå på rulleksi, da det er lite trafikk der, og en oversiktelig veistrekning på 1,6 mil - med slakke fine bakkepartier, som ikke burde by på noen vesentlige farer for skigåer og andre medtrafikanter. Jeg er temmelig lei av å løpe, og knærne mine tåler ikke for lange distanser på asfalt, da jeg sliter med "runners knee". Pga dette har jeg desverre tildels lite effekt ut av løpetrening da tempoet blir tregt og distansen blir for kort. Jeg har tenkt som så, at det må være sunnere og bedre trening med rulleski (i mitt tilfelle), da man trener det meste av kroppen (noe man egentlig ikke gjør når man løper). Jeg tar gjærne mot erfaringer, og synspunkter...! Kjør debatt... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Rulleski er ganske tungt viss man begynner å gå litt distanse, jeg syns ikke det var helt enkelt å stå på men det er tungt nok i bakkene :-) anbefaler det mye mer enn sykling. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå