Gå til innhold

Har to bilder, vil få det ene likt som det andre.

Anbefalte innlegg

Jeg har ett bilde A, bilde A (det som ikke er gult) kan jeg få kjøpt av fotografen i orginal utgave. Jeg ønsker å ha det på veggen hjemme. Men det jeg ønsker er bilde B-varianten som jeg fant på nett (og den tror jeg ikke jeg får kjøpt i full oppløsning noe sted, har ihvertfall ikke funnet det). Så er det noen lett måte å få bilde A til å bli likt som bilde B når jeg får originalen? Har lagt ved de to bildene.

AtW

post-11439-0-72509900-1393365920_thumb.jpg

post-11439-0-56156400-1393365929_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å last opp bilde på http://www.picmonkey.com/

Rediger det, og finn en nettiside der du kan få egne bilder til å henge på veggen.

Til venstre har du flere verktøy, klikk på Colors.

Øk deretter saturation, og du vil ha ett ganske likt bilde. Prøv deg frem med de to instillingene til du får bilde slik du vil ha det. Tror det skal gi deg ett ganske likt, om ikke helt identisk bilde. Oppløsningen er også den samme.

Her prøvde jeg å gjøre det noe lunde likt, uten å bry meg alt for mye på å få det identisk: vedlegg

-Daniel

post-214342-0-14419000-1393370350_thumb.jpg

Endret av Axxxy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så er det noen lett måte å få bilde A til å bli likt som bilde B når jeg får originalen?

Er det noe slikt du tenker på?

Jess, det er mer enn bra nok, tusen takk.- Er dette noe jeg kan reprodusere med bildet i full oppløsning på en lett måte?

AtW

Tregt svar, men har du tilgang til photoshop?

Isåfall må du bare leke litt med HUE \ Saturation..

xxhkyi.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...