Pernicious Weed Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 9180 men noen skikkelige bom. Går dere rundt før dere gjetter? Kikker litt rundt, men mange av dem er litt håpeløse å trekke godt på uten å lete etter skilt langt avgårde synes jeg. Jævelig mange oppi Alaska og Canada, og noe særlig lokalkunnskap oppi der har ikke jeg Skulle gjerne sett flere i Europa. Alt jeg har fått sålangt er et par i Finland og Italia. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Prøvde en gang til. 9987 med en skikkelig råbom med feil kontinent. Snur meg kun rundt og googler ikke. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg bruker heller ikke noen form for søk, jeg tillater å bevege meg men ikke så mye at jeg kommer ut av bildet fra der jeg startet, ser jeg et skilt så leser jeg det men der er som regel ikke en by jeg kjenner igjen alikevell så det er bare for språket sin skyld Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Haha, hva faen. Havna på en vei jeg kjørte i går Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 12350, kun pga jeg fikk en vei nedi Sør-Afrika jeg har kjørt et par ganger Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 15595, var heldig med å havne midt i en by hvor det tilfeldigvis sto nurnberg på veggen ved siden så der var jeg 610meter unna Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 11458, nærmeste var 2km unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå