eUnaas Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kan man på noen måte angre og trekke tilbake e-post som er sendt? Jeg vet gmail har en funksjon et par sekunder etter e-posten er sendt, men det er vel bare et slags delay før den går ut av deres servere? Da jeg jobbet i militæret for noen år siden husker jeg Outlook hadde en slik funksjon? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ser ikke noe måte å gjøre det på mtp , den eposten kommer om max 10 sek til motakeren ? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er ikke mulig. I de tilfellene en slik funksjon finnes, så er det bare en forsinkelse som er lagt inn i klienten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dersom du kjører Outlook og har Exchange-server, kan du kalle tilbake mail som er ulest (velg Handlinger/Kall tilbake... når du er inne på meldingen i Sendte elementer) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dersom du kjører Outlook og har Exchange-server, kan du kalle tilbake mail som er ulest (velg Handlinger/Kall tilbake... når du er inne på meldingen i Sendte elementer) Men det avhenger av at administrator på exchange-serveren isåfall har satt opp at dette skal gå an, standard er dette slått av, og da vil mottaker få en e-post som sier at du ønsker å trekke tilbake meldingen, og kan tillate det hvis han ønsker. (Men det virker ikke hvis den allerede er lest) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå