railcat Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Turboen røyk i dag og har nå fått bestilt ny turbo og oljerør til turboen. Oljerøret var helt fasteiret i turboen så det ble skadet når jeg skulle få det av. Det jeg sliter med nå er å få ut mannskiten! Er det noen som har fjernet dette som har noen tips? Kan alltids klippe det i 2 biter for å få det ut, men får uansett samme problem når nytt rør skal inn igjen. Finnes det andre muligheter, feks slanger ol? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kjøp deg nytt oljerør. Hva slags bil er det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det banjokobling på oljerøret ? Jeg har jo laget til med AN slanger på min bil. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Er en Passat 2001 modell, 1,9tdi 4motion 130hk. Er banjokobling ja. Veldig trangt i bak kant av motoren! Lenke til kommentar
railcat Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Har du forresten link til sider som selger AN slanger eller har du laget denne selv? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kjøpte deler på kl-racing.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå