Krakov Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hei!Er det noen som kan anbefale meg et førstepersonskytespill til PC som er noe ALA "The walking dead"? Altså et litt morsomt actionspill der hovedpoenget er at du må overleve i en verden fullt av zombies?Jeg liker å ha noen slike kjekke singleplayer spill der du kan holde på med litt sånne kjekke campaigner / singlemodes osv!Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Du kan jo prøve Left for dead 2. Dead island spillene (som nevnt over) Så har du Dayz. Så kommer jo Dying Light senere i 2014. Det ser knallbra ut. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vil anbefale Dead Island også. 1ern er best og varer lengst. 2ern er egentligt ganske samme greia, viss du ikke er lei etter og ha rundet 1ern så kjør på. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) State of Decay, tilbud på Steam nå (9,49€) Kun singleplayer, ingen planer om multiplayer sist jeg sjekket. Endret 26. februar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå