Mathayus Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hei. Jeg skal til å lage spillvideoer (modern warfare 3) og legge ut på youtube osv..men vet ikke om noe bra program som kan ta opp video av skjermen uansett hva man er på...har hypercam, men den vil ikke følge meg inn i spillet hvis du skjønner. Hjelp plis. Trenger et bra program som er enkelt å bruke, som følger deg overalt du "går" og er gratis. Og litt hjelp med det viktigste kanskje over åssen jeg får den til å følge meg osv. Takk for svar! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Fraps er ofte valget de fleste lander på. En veteran innen skjermopptak. Check it out. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Open Broadcaster Software burde gjøre sussen. Det kan du bruke til å streame og til å lagre lokalt på maskinen din. Du kan legge ved webcam, lage overlays osv osv. Beste av alt det er gratis. https://obsproject.com/ Endret 25. februar 2014 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Har du et nyere Nvidia grafikk kort kan du se på Nvidia Shadowplay. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 dxtory er også et betalingsalternativ. Om du absolutt skal ta opp gratis har MSI Afterburner muligheten for dette (blant en del annen funksjonalitet.) Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Da får jeg prøve meg litt frem Takk for hjelp Endret 27. februar 2014 av Mathayus Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Vær obs på at Fraps lager utrolig store filer ut av det du tar opp. eksempel: 17 min video ble 38 gb. Shadowplay er til å anbefale om du har et kort som støtter det. Utrolig bra program. Det suger heller ikke så mye kraft under opptak som Fraps kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå