Håvard Hofstad Ruud Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det skal lønne seg å bruke tid på den kommende Diablo III-utvidelsen.Intervju: Reaper of Souls skal belønne spillerne 1 Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er vi sikker på at ekspansjonen slippes til PS4 25 mars? Jeg finner ingen bekreftelse på dette noe annet sted enn i denne artikkelen, og heller ikke i sitatene. Derimot er det tidligere bekreftet at den vil hete "Ultimate Evil Edition" og komme i løpet av 2014. 1 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Akkurat det som jeg tenkte og begynte og tråle nett sider men finner ingen informasjon om at det kommer da, dette må være en feil. Men at D3-RoS kommer til PC da har vi fått med oss. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Litt unyansert å ikke skrive én setning om brukernes misnøye, men ellers interessant artikkel. 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Irriterar meg over at dei avgrensar byting av gjenstandar mellom folk, men ellers blir det nok artig det her! 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Forsåvidt einig, dei kunne godt gjort det viktigare å faktisk vere god. Gje oss større moglegheiter til å manipulere kampane, fleire moglegheiter til å flytte rundt seg runt til dømes, skills som krevjer timing. Mange moglegheiter der, men reknar med det er DPS som vil avgjerde kor "god" ein er også i RoS. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 "? Det som skjedde var at spillere nådde et punkt hvor spillet ble for vanskelig, og de klarte ikke å bekjempe et monster eller døde alt for mye. I stedet for å endre på ferdighetene sine eller lage seg bedre utstyr, gikk de rett til auksjonshuset." For noe piss. Grunnen til at folk gikk til AH var at etter utallige timer med grinding var det bare skrot som droppet og den eneste muligheten for å komme seg videre var å kjøpe ting på AH... Lage seg bedre utstyr? Det var ingen gode items å lage seg i starten siden de hadde begrenset det til iLvl 62 fra crafting... 4 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin. Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse. Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper. JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Er det Diablo du snakker om her, eller et helt annet spill? Diablo handler nemlig om nettopp loot. Hvis loot ikke er viktig, så er det ikke Diablo. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Er det Diablo du snakker om her, eller et helt annet spill? Diablo handler nemlig om nettopp loot. Hvis loot ikke er viktig, så er det ikke Diablo. Det er din mening, en mening jeg ikke deler. AtW Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin. Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse. Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper. JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel. Sikker på dette? Artikkelen sier jo at spillerne skal ha «postbokser» som i WoW. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin. Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse. Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper. JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel. Sikker på dette? Artikkelen sier jo at spillerne skal ha «postbokser» som i WoW. Dette gjelder BARE konsollversjonen. For PC er det ikke mulig å bytte med mindre man er i et party når noe dropper, og bare innenfor en viss tidsperiode. Patchen går live i morgen, så du vil kunne se forskjellen da. Forøvrig så er det en misforståelse i artikkelen. Fargene på items er Grey (Broken) - White (Normal) - Blue (Magic) - Yellow (Rare) - Orange (Legendary). Itemene som har en lilla farge er enn så lenge reservert til ting som fungerer som valuta, som f.eks Blood Shards. Endret 26. februar 2014 av bamsefar Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Er det Diablo du snakker om her, eller et helt annet spill? Diablo handler nemlig om nettopp loot. Hvis loot ikke er viktig, så er det ikke Diablo. Det er din mening, en mening jeg ikke deler. AtW Tror vi har hatt denne diskusjonen før altså 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Hvilken gjennspillingsverdi har dette spillet om man fjerner fokuset på loot? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg. AtW Hvilken gjennspillingsverdi har dette spillet om man fjerner fokuset på loot? En gjenspillingsverdi basert på morsom, varierende og utfordrende gameplay kunne jo vært en ide? AtW Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 En gjenspillingsverdi basert på morsom, varierende og utfordrende gameplay kunne jo vært en ide? AtW Og hvorfor ikke legge et slikt fokus på loot, som diablo med flere har, oppå dette så man kan oppleve progresjon på karakteren sin selv etter man har nådd høyeste level? Nå har man riktig nok paragon level i diablo som og gir det en fast, dog liten, progresjon etter du har nådd høyeste leveren på karakteren. Men som allerede hintet til er ikke denne akkurat like merkbar som å få nye sko med rett stats i forhold til måten man har bygget karakteren si. Men jeg så og noen andre kommentere at du og noen andre allerede har hatt denne diskusjonen, så da antar jeg at uansett hva jeg skriver så vil du fortsatt mene at diablo burde være et spill bygget opp helt annerledes. Altså, et annet spill. 1 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 **** Dette gjelder BARE konsollversjonen. For PC er det ikke mulig å bytte med mindre man er i et party når noe dropper, og bare innenfor en viss tidsperiode. Patchen går live i morgen, så du vil kunne se forskjellen da. Forøvrig så er det en misforståelse i artikkelen. Fargene på items er Grey (Broken) - White (Normal) - Green (Common) - Blue (Magic) - Yellow (Rare) - Orange (Legendary). Itemene som har en lilla farge er enn så lenge reservert til ting som fungerer som valuta, som f.eks Blood Shards. Green = Set items eller har de forandret på dette nå? @ATW D3 is all about the loot Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Så klart skal loot vere ein viktig del av Diablo 3, men per no er det så og seie utelukkande sheet-DPS som definerer om ein klarer noko eller ikkje. For å seie det på ein anna måte kunne effektiv DPS med fordel i større grad vore styrt av prestasjonen til kvar enkelt spelar og ikkje berre eit enkelt tal. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sjekket preorder pris hos blizzard og la merke til at for US er det 39.99$ mens for EU er det 39.99 EURO. Er det mulig å preordre til dollar med EU klient eller får vi "the short end of the stick" som vanlig? Vil denne eventuelt fungere for oss? http://www.amazon.com/Diablo-III-Reaper-Souls-Pc/dp/B00FENJVOE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå