Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 f.eks gamereactor så er det sånnmacromedia reklae vis jeg trykker på X så forsvinner reaklamen, men det blir hvt over deler av skriften på forsiden, hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 og på noen sider så vis jeg tar på reminde me, så er jeg ikke forsatt pålogget vis jeg går ditt etter på igjen, hvofor er det sånn? men her på froumen så er jeg altid pålogget. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva er det du egentlig prater om? Jeg skjønner ikke problemet ditt, så du får nesten prøve å forklare det litt bedre. Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 KAN ikke folk skrive norsk lengre ? Makan til sløvt skriftspråk er det lenge siden jeg har sett. Har sett det veldig ofte på dette forumet før også, sms-språk, stygge skrivefeil, elendige setninger. Skal man ha hjelp til et problem, så får man ta seg tid til å beskrive dette ordentlig, og med et språk som de over 16 kan forstå! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 den er grei, glem det jeg sa, det jeg mener er at f.eks www.no.gamereactor.net der er det sånn macromedia reklame greie :-/ og den kan du vaeligvis legge bort ved å trykke på X som står oppi høyre hjørne på rekalmen, dette går fint i IE, men ikke i opera, for når jeg gjør dette i opera så blir det igjen en svær hvit del som dekker over nyhetene. hvordan får jeg bort dette? noen som har noe erfaring? bedre nå? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Trykk F12 og fjern haka ved "enable plug-ins". Så går du inn på sida / reloader. (utrolig dårlig koda...) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 takker det virket! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 vet jeg kan bruke en sånn tryllestav til å sette inn passordet mitt og sånt på steder, men er det sånn autofullfør som det er i IE? sånn at den husker alt jeg skriver inn i felt nesten? vis ja, hvordan skrur jeg dette på? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ikkje autofullfør på same måte som i IE, men du kan bruke Notes på omtrent same måte. I hotlista er det ein fane som heiter "Notes". Trykk "New note" og skriv i det nederste feltet. Gå så til eit input felt og trykk pil ned, så får du liste over dine notes. Andre måtar å legge til notes er td. å mekre tekst på ei side, høgreklikke og velge "Copy to Note". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 okay takker og foresten Opera rocker noen ting jeg ikke liker da, men den er super kjapp, kult utsende, masse fine feauters osv... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 også, at her på forumen så holder jeg meg ikke innlogget selv om jeg tar på den husk meg greia, hvorfor er det sånn? er det en option jeg har slått av eller skal det være sånn? jeg bruker tryllestaven vør gang her, men vil ha den sånn at den hsuker meg sånn at jeg slipper det med trylletsaven hele tiden, selv om det er ganske lett da, men samme det går det ikke så gjør det ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå