h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Når jeg er inne på "min datamaskin" så er det som jeg pleier å trykke på for å starte CD'n, den er vekke. Jeg har Windows 8.1, så jeg lurer på om det har noe med saken å gjøre.. Det som er rart, er at på enhetsbehandling, eller hva det nå heter, så ligger ikke CD/DVD der.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har ikke peiling, men kanskje ikonet kun vises når du setter inn en plate? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er mulig den er gåen? Jeg har ellers aldri vært borti noe sånt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Laptop eller stasjonær?Det kan hende at den har dårlig kontakt. Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Laptop eller stasjonær? Det kan hende at den har dårlig kontakt. Det er stasjonær. Jeg sjekket, jeg tok ut og inn ledningene og alt det der.. Men funket ikke..Jeg har ikke peiling, men kanskje ikonet kun vises når du setter inn en plate? Når jeg tok en cd inn, så viste den ikke da heller.. Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Det er mulig den er gåen? Jeg har ellers aldri vært borti noe sånt. Jeg hører at den går, at den "spinner" cd'n. Så tviler på det da.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er mulig den er gåen? Jeg har ellers aldri vært borti noe sånt.Jeg hører at den går, at den "spinner" cd'n. Så tviler på det da.. Det betyr bare at den har strøm.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hadde samme problemet med en maskin og jeg fant ut at det ikke var noe å gjøre rett og slett. DVD spilleren var ødelagt dessverre, så jeg kjøpte meg en ny DVD spiller. Ikke ett stort tap dog, da de koster litt over 100 lappen Så du kan like gjerne bytte den ut. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sjekk denne guiden for å feilsøke: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=us&lc=en&docname=c03370738 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Det er mulig den er gåen? Jeg har ellers aldri vært borti noe sånt.Jeg hører at den går, at den "spinner" cd'n. Så tviler på det da.. Det betyr bare at den har strøm.. Det kom jeg på etter at jeg skrev det... Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Hadde samme problemet med en maskin og jeg fant ut at det ikke var noe å gjøre rett og slett. DVD spilleren var ødelagt dessverre, så jeg kjøpte meg en ny DVD spiller. Ikke ett stort tap dog, da de koster litt over 100 lappen Så du kan like gjerne bytte den ut. DARN IT! Greit nok koster litt over 100 lappen, men er dette noe som pleier å skje eller er det sjeldent at noe slikt skjer? Skulle nå tro at varer fra Komplett skulle holde leenge Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Sjekk denne guiden for å feilsøke: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=us&lc=en&docname=c03370738 Takktakk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hadde samme problemet med en maskin og jeg fant ut at det ikke var noe å gjøre rett og slett. DVD spilleren var ødelagt dessverre, så jeg kjøpte meg en ny DVD spiller. Ikke ett stort tap dog, da de koster litt over 100 lappen Så du kan like gjerne bytte den ut. DARN IT! Greit nok koster litt over 100 lappen, men er dette noe som pleier å skje eller er det sjeldent at noe slikt skjer? Skulle nå tro at varer fra Komplett skulle holde leenge Pleier nok ikke å skje så ille ofte så det er nok ikke ett utbredt problem, men det skjer en gang i blant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå