ratata Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 har nettop bygt en pc; abit nf7 hk, amd 2500+,2x 256 twinmos pc3200ram, 120 gb maxtor hd, saphire radeon 9600 pro prøvde å starte opp, men da begynte det å pipe, mye piping. ser bra ut i et sekund, men så begynner pipinga, så stopper alle vifter, ingen bilde blir vist på skjermen... hva er feil? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 du kan prøve å montere pcen oppå bordet å sjekk om du blir kvitt pipinga....det funker faktisk noen ganger... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 ingen som har peiling? dette er systembiping, altså fra høytaleren..... Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hvis du har manualen til Hket ved siden av deg, så bruker det å stå der hva pipingen prøver å fortelle deg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du bør alltid resette biosen (Clear Cmos) på nye kort, før du starter opp. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 har bygd en del pcer opp igjennom tidene, har aldri behøvd å resette cmos... skal ivertfall prøve, men jeg er ganske sikker på at det er kortslutning da jeg har opplevd dette før. saken er den at jeg ikke vet hvordan det kan ha kortsluttet. kan være kortet bare er defekt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå