Gå til innhold

2ores treningslogg


2ore

Anbefalte innlegg

Sweet! Mange takk. Du får smelle opp en treningslogg du også, så skal jeg også følge med.

 

Har du forresten merket at bukser ikke sitter som før lenger? Virker som jeg er nødt til å bytte ut alle buksene i klesskapet mitt pga låra har økt såpass mye i størrelse det siste, haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweet! Mange takk. Du får smelle opp en treningslogg du også, så skal jeg også følge med.

 

Har du forresten merket at bukser ikke sitter som før lenger? Virker som jeg er nødt til å bytte ut alle buksene i klesskapet mitt pga låra har økt såpass mye i størrelse det siste, haha.

 

Jeg er på nesten samme program som deg og har allerede to bukser som har revnet pga store lår :(

Lenke til kommentar

Knebøy er en øvelse jeg sliter med pga lange ben så terper godt med teknikk dær før jeg øker regelmessig. Merker at leggene mine har vokst voldsomt så må nok snart bytte bukser uansett. Kanskje jeg laster opp logg hær etterhvert :) må bare gjøre meg ferdig hos kiropraktor :)

Lenke til kommentar

DAG B:


  • 3×5 Knebøy - 95kg - Økning på 2,5kg siden sist
  • 3×5 Skulderpress - 40kg - Begynner å gå ganske fint nå
  • 3×5 Pendlayroing - 60kg
  • Har forresten begynt å putte på 3x10 flies på slutten (i tillegg til chin-ups) for å speede opp benken litt forhåpentligvis. Akkurat nå går det i 14kg på hver arm.


Dagens motivasjon:


Har endelig fått tatt et par bilder av progresjonen siden jeg begynte å trene for real for 3 måneder siden. Selv ser jeg ikke mye forskjell, så tror det blir mye gøyere å se bildene fra 6 måneders progresjon. Får forresten ikke med beina mine pga vasken er i veien. :(


Bildene er sensurert/heftig manipulert så Se & Hør ikke skal bruke de mot med hvis jeg en gang i fremtiden blir Hotel Cæsar-stjerne.


5LAnGLn.jpg


9yfJFfX.jpg

 


Endret av 2ore
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble en ganske middelmådig økt i dag i og med at jeg og en kompis kjørte en times joggetur + litt div chin-ups, pull ups etc. i den fantastiske St. Hanshaugenparken

  • 3×5 Knebøy
  • 3×5 Skulderpress - 40kg
  • 3×5 Pendlayroing - 60kg

 

Edit: glemte dagens motivasjon!

 

af1943f91f04744e5003fd06f3b6da70.png

 

Endret av 2ore
Lenke til kommentar

I og med at det er påskeferie, så tar jeg ferie fra treningsprogrammet. Fikk endelig veid meg i dag (har/ badevekt hjemme) og vekten lå på 79kg. Kun én kilo unna målet mitt på 80kg.

 

Endte opp med å kjøre en økt med en kompis i dag. En såkalt "chest day".

 

  • 5×5 Benk - 60kg - Økning i benk at last! Klarte de 3 første setta. 4 reps på 4. og 3. på sett 5.
  • 3x10 Skråbenk med håndmanualer - 17,5kg
  • 3x10 Flies
  • 3x10 Flies, bare nedenom og opp i stedet for motsatt. Vet ikke hva det kalles.
  • 3x5 Press - 30kg
  • 3x8 En øvelse jeg ikke aner hva heter. Går ut på å løfte sanga opp til halsen ca., samtidig begge albuene ca. ved ørehøyde

Uansett, moro å prøve noe nytt en gangs skyld. Har aldri vært så sliten i overkroppen etter en Starting Strenght-økt.

Eneste kjipe nå er at jeg lever på mammas mat, og der blir det ikke så alt for mye proteiner. Men men.

Endret av 2ore
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endelig er forkjølelsen over og jeg fikk gjort min første økt på lenge. Gikk ikke all inn, men kjørte en rolig økt i stedet. Får se om jeg går tilbake til opprinnelig vekter på onsdag.

  • 3×5 Knebøy - 80kg
  • 3×5 Skulderpress - 40kg
  • 3×5 Pendlayroing - 55kg

 

Lenke til kommentar

Irriterer meg fortsatt at knebøyen min gikk ned 10kg de to ukene jeg var syk! Hadde så lyst til å nå 100kg. Jaja, håper den kommer seg tilbake på 95kg kjapt.

  • 3×5 Knebøy - 87,5kg
  • 3×5 Skulderpress - 40kg - Klarte to sett på 42,5kg, men måtte se slaget tapt og ta siste på 40.
  • 3×5 Pendlayroing - 60kg - På tide å øke her
Lenke til kommentar
  • 3×5 Knebøy - 90kg - Glemte å øke! Jaja, 92,5kg bør gå fint.
  • 3×5 Skulderpress - 42,5kg - Økning på 2,5kg. Gikk kjempelett av en eller annen grunn. Mulig det er pga. jeg har inkorporert front dips og noen få andre isolasjonsøvelser inn.
  • 3×5 Pendlayroing - 62,5kg.

 

Lenke til kommentar
Holder fortsatt på, gitt!
  • 3×5 Knebøy - 97,5kg - Økning på 2,5kg
  • 3×5 Skulderpress - 42,5kg
  • 3×5 Pendlayroing - 62,5kg - Den her har stallert! Stått på 62,5kg lenge nå, og føler fortsatt det blir en stund til at den øker.

Dagens motivasjon:

enhanced-23690-1400067083-4.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 3×5 Knebøy - 97,5kg
  • 3×5 Benkpress - 60kg - Neste gang skal jeg ØKE ass. Skal fokusere ekstra på å gå opp i benk.
  • 3×5 Markløft - 120kg - Økning på 2kg siden sist. Tror jeg kjører på med 122,5kg neste gang.

 

 

Dagens motivasjon:

enhanced-buzz-9927-1399907820-17.jpg

Lenke til kommentar
  • 3×5 Knebøy - 97,5kg - Nærmer seg 100kg nå. Forhåpentligvis går det i løpet av neste uka. Synes fortsatt 97,5kg er vanskelig!
  • 3×5 Skulderpress - 42,5kg - Lurer på om jeg kan prøve å øke neste gang. Føler det går ganske bra.
  • 3×5 Pendlayroing - 60kg - Kan å deloade litt fikse stalleringen i øvelsen? TIDEN VIL VISE.

 

Dagens motivasjon:

enhanced-10990-1400016501-13.jpg

Lenke til kommentar

Aight, takker, Cs freak. Ble nødt til å deloade litt på pendlayen, så får vi se om det skjer noen endringer.

Har forresten bestemt meg for å begynne på Texas Method om ca. to uker. Får se hvordan det blir i sommer. Tipper ikke dietten blir like bra når det er mamma som skal stå for maten for en gangs skyld.

  • 3×5 Knebøy - 97,5kg - Utsetter 100kg til neste mandag. Må få helt kontroll på 97,5 først.
  • 3×5 Skulderpress - 45kg - Økning på 2,5kg.
  • 3×5 Pendlayroing - 60kg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...