hdlarsen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg liker den ekstreme behandlingen bildet har fått i Lightroom. Komposisjonen er også bra med steinene på venstre side som skaper en motvekt mot sola. (Nå risikerer jeg kanskje vel å få kritikk fra kommentarpolitiet som synes det er synd og skam med korte kommentarer om komposisjon og farger her på forumet... ) Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dette syns jeg ble fint jeg Harald. Av og til er det moro å dra litt i spakene selv om det kan være argumenter for at det er for mye. Det ble et bilde som fanger oppmerksomhet og gjør det interessant. Ellers Cardinal Guzman, vi bryr oss ikke om politiet... De får bare holde på med sitt Hilsen Olav Lenke til kommentar
horndykker Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Synes overdrivelsen kler bildet utmerket. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Mvh Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg