Tullballj Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har en bil som ser omtrent slik ut som på bildet. Skal ha nye 18" felger til denne men trenger litt tips hva jeg skal velge. Sett litt på de her. Hva tror dere som kler bilen best uten at det ser harry ut? Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå begynner jeg å bli såpass gammel, at nye, svære shiny felger begynner å bli litt harry på nyere biler, som er tilfellet, men helt klart nr 20. Men nå er jeg også ihugga BBS tilhenger, da jeg er glad i BMW M serie (Åja, da er BBS et must.) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Nå har jeg ingen erfaring med Golf, men er 18" noe særlig på den bilen mtp. størrelse og deretter komfort på veien? Var forøvrig ingen stor fan av noen av de på bildet, men tror nr. 16 og nr. 20 kan se greit ut. Hva er budsjettet ditt? Ville holdt meg unna svarte felger i hvert fall, og det samme med krom. Endret 25. februar 2014 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Nå har jeg ingen erfaring med Golf, men er 18" noe særlig på den bilen mtp. størrelse og deretter komfort på veien? Var forøvrig ingen stor fan av noen av de på bildet, men tror nr. 16 og nr. 20 kan se greit ut. Hva er budsjettet ditt? Ville holdt meg unna svarte felger i hvert fall, og det samme med krom. 17" er vel orginalt tror jeg. 18" skal nok gå fint, med org fjører. BBS look-alike ser alltid bra ut. Er som å skyte katt med avsagd hagle på 1 meters hold.. Treffer alltid hehehe Endret 25. februar 2014 av TomTucker Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 BBS er alltid gull, men ville gått for noe av kvalitet (om du ikke går for originalt). Finner mange firmaer som lager replicaer, men hvor kvaliteten er elendig. Samme gjelder OZ f.eks Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 BBS er alltid gull, men ville gått for noe av kvalitet (om du ikke går for originalt). Finner mange firmaer som lager replicaer, men hvor kvaliteten er elendig. Samme gjelder OZ f.eks Joda, men da er jo spørsmålet ditt om budsjett relevant. Et par ekte BBS i grei stand, i 18" i en OK bredde kommer fort på 7-14k. Også skulle en jo gjerne hatt noe dekk også.. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Budsjettet mitt er forløplig 1000-2000kr felgen. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hadde de her passet? Endret 25. februar 2014 av Tullballj Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tror det vil se greit ut, ja Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Noen som har erfaring med felger som de her på sort Bil? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Syns ikke de var noe særlig pene. Syns svart på svart er utrolig kjedelig, og ikke særlig pent. Skulle jeg hatt noen måtte det blitt de til venstre da de har flere og tettere eiker. Få eiker som i tillegg er med stor avstand vil trolig ikke se pent på bilen din grunnet små bremseskiver og små kalipere. Jeg håper også du vet at du linker til en felg fra OZ? Altså dyre felger. Skal du ha disse i 18" kan du nok forvente nærmere pris på 2000-3000 per felg. Endret 26. februar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Den til venstre kostet 1840,- pr felg. Ja, jeg er litt redd for at sort på sort kan bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå