Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av felger til Golf 6

Tullballj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ingen erfaring med Golf, men er 18" noe særlig på den bilen mtp. størrelse og deretter komfort på veien?

Var forøvrig ingen stor fan av noen av de på bildet, men tror nr. 16 og nr. 20 kan se greit ut.

Hva er budsjettet ditt?

Ville holdt meg unna svarte felger i hvert fall, og det samme med krom.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ingen erfaring med Golf, men er 18" noe særlig på den bilen mtp. størrelse og deretter komfort på veien?

Var forøvrig ingen stor fan av noen av de på bildet, men tror nr. 16 og nr. 20 kan se greit ut.

Hva er budsjettet ditt?

Ville holdt meg unna svarte felger i hvert fall, og det samme med krom.

17" er vel orginalt tror jeg. 18" skal nok gå fint, med org fjører.

BBS look-alike ser alltid bra ut. Er som å skyte katt med avsagd hagle på 1 meters hold.. Treffer alltid ;) hehehe

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar

BBS er alltid gull, men ville gått for noe av kvalitet (om du ikke går for originalt). Finner mange firmaer som lager replicaer, men hvor kvaliteten er elendig.

Samme gjelder OZ f.eks

Joda, men da er jo spørsmålet ditt om budsjett relevant. Et par ekte BBS i grei stand, i 18" i en OK bredde kommer fort på 7-14k. Også skulle en jo gjerne hatt noe dekk også..

Lenke til kommentar

Syns ikke de var noe særlig pene. Syns svart på svart er utrolig kjedelig, og ikke særlig pent.

Skulle jeg hatt noen måtte det blitt de til venstre da de har flere og tettere eiker.

Få eiker som i tillegg er med stor avstand vil trolig ikke se pent på bilen din grunnet små bremseskiver og små kalipere.

Jeg håper også du vet at du linker til en felg fra OZ? Altså dyre felger. Skal du ha disse i 18" kan du nok forvente nærmere pris på 2000-3000 per felg.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...