forbjok Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det går vel bare ut over dem selv. Er det i det hele tatt noen som kjøper nye spill fra GOG? Hele poenget er jo at det er et sted å skaffe seg "Good Old Games". Skal man ha nye spill, er vel Steam bedre uansett. Hvis prisene på gamle spill blir høyere kommer de bare til å miste kunder. Har personlig kjøpt mye når de har hatt diverse salg, og kan si med ganske stor sikkerhet at om prisene hadde vært høyere hadde jeg ikke kjøpt i nærheten av like mye. Det er jeg sannsynligvis ikke alene om. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det går vel bare ut over dem selv. Er det i det hele tatt noen som kjøper nye spill fra GOG? Hele poenget er jo at det er et sted å skaffe seg "Good Old Games". Skal man ha nye spill, er vel Steam bedre uansett. Har kun kjøpt ét moderne/nytt spill fra gog og det var Witcher 2, men vilkårene var i det tilfelle helt klart mye bedre enn vilkårene på steam. Ingen DRM (Mulig det var en form for gammeldags CD-nøkkel?), og dermed full kontroll over installasjonsfilene. Om Gog legger ned hele virksomheten i morgen, vil jeg fortsatt ha full kontroll over mitt eksemplar av Witcher 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå