TST Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Flere lag boikotter turneringer arrangert av eSports Norway.Esport: Isfront i norsk esport etter at lag ble utesteng Lenke til kommentar
deac Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Frem til deltagere/utøvere og organisatorer klarer å holde et noenlunde profesjonelt nivå vil norsk esport forbli i steinalderen.Her er det flere parter som driter på draget i mine øyne.Esport Norge er for lite til at folk kan ha primadonnanykker å "sabotere" de få som arrangerer noe, ved mindre de forskjellige organisasjonene samarbeider på et konstruktivt vis, vil norsk esport forbli en gutteroms greie. Å være arrangør i Norge er en latterlig utakknemlig jobb. INGEN er tjent med at det skal være isfronter og drittslenging mellom de få seriøse aktørene i Norge.Med det sagt har også organisatorer en STOR jobb å gjøre med å fremstå som profesjonelle nok. Premieutbetalinger er temmelig basic greier, direkte dritflaut at sånt skal ta lang tid. Edit: Ser at det ser ut som om jeg grer alt og alle under en kam, det er ikke tilfellet. Men uheldigvis fremstår majoriteten slikt. Vi har noen få enkelt individer som har holdningene som skal til for å lykkes innen esport, se snute, targa,, nukeduck etc som i det minste fremstår som profesjonelle når det gjelder. Endret 25. februar 2014 av deac 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Grunnen til at norsk esport er i steinalderen er at hele miljøet tydeligvis er en jævla barnehage. Skjønner godt at alle med talent suser avgårde til utlandet så snart det byr seg en mulighet. Heia TargA i kveld. 6 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Klaner som støtter opp mot hverandre selv om klaner jukser og støtter hatmeldinger? Hvis jeg hadde vært sponsor til noen av disse klanene hadde jeg backet ut for lenge siden. 3 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dum og lei sak.. men interessant artikkel ! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bra sak! FYI: Innlegget på sc2.no ble slettet fordi det ble laget bak en proxy-server av en ny bruker som ikke kunne kildehenvise sine påstander. 3 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Grunnen til at norsk esport er i steinalderen er at hele miljøet tydeligvis er en jævla barnehage. Skjønner godt at alle med talent suser avgårde til utlandet så snart det byr seg en mulighet. Heia TargA i kveld. Enig i det første, men også i det store utlandet finner man mye barnehagetendenser. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Norsk esport holdes i steinalderen?Steinalderen er rette ordet å beskrive alt Norsk der det kommer til teknologi og utvikling. Løye at teorien min om esport og drittunger virker å ha et grunnlag. Endret 25. februar 2014 av Stormwolf Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Norsk esport holdes i steinalderen? Steinalderen er rette ordet å beskrive alt Norsk der det kommer til teknologi og utvikling. Løye at teorien min om esport og drittunger virker å ha et grunnlag. Hmm.. du vet sannelig lite om generell norsk teknologi.. 4 Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wohoo!! ut med lol og in med resten!!! Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nå har ikke jeg oversikt over detaljene i saken, og hadde heller aldri hørt om verken eSport Norge eller BX3 før nå, men ut fra denne artikkelen får jeg inntrykk av at eSport Norge er en gjeng med amatørmessige vattnisser, og at en eventuell boikott av deres arrangementer av andre organisasjoner er på sin plass. Hvis det kun er snakk om kommentarer eller utsagn fra individer, uansett om de faktisk måtte være tilknyttet BX3 eller ikke, så er det ikke noe gyldig grunnlag for utestenging uansett. Folk må få lov å si hva de vil om hvem de vil. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Norge er et U-land når det kommer til teknologi, majoriteten av Nordmenn forstår ikke hva gaming er, men drar det heller under "dataspill" istedet for å se det for hva det er, en konkurranse, dermed blir hypen liten og mediedekningen ikke-eksisterende. ESN kunne ha gjort mye for å forberede turneringe, slik som å annonsere det mer en 2 uker i forveien eller hva med å IKKE forandre premiene mens turneringa holder på? Prøvde å kontakte ESN i over en uke selv, men ingen har svart hittil, er vell en 2-3-4 måneder siden nå, useriøst. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Om du mener Norge er et u-land når det gjelder teknologi er jeg mer spent på om du vet hva teknologi er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå