Gå til innhold

Facebook "venneboks"

hanziman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er snakk om chat-ruta til høyre, så er det sånn for meg og. De aller fleste der snakker jeg jevnlig med, mens noen er der helt tilfeldig. F.eks. nå har jeg en venn der som jeg ikke har snakka med siden september, og en annen jeg aldri har snakket med...

Tror at hvis det er få påloggede venner, så fylles den opp med tilfeldige personer.

Lenke til kommentar

Hos meg er det kun folk jeg har hatt jevnlig kontakt med, likt statuser hos osv. Er aldri noen random hos meg. Er vel sjalusien min som har koblet inn, da to av de i boksen er ekser. Irriterer meg noe vanvittig, da jeg ikke slår meg til ro med at de er helt tilfeldig der.

Lenke til kommentar

Jeg tror at det er tilfeldig. I boksen min er det nå to karer som jeg studerer med, men har snakket lite med på facebook, to jenter og en kar fra videregående som jeg har hatt noen få samtaler med, tre personer som jeg aldri har snakket med og en kar som jeg jobber med, men aldri har snakket med. Hvis jeg oppdaterer siden, er det fortsatt de samme, men de byttes vel ut hver dag. Av og til er det nære venner og familie i boksen, mens andre ganger, som nå, er det folk som jeg har hatt liten til ingen kontakt med.

Lenke til kommentar

Til denne personen er det nære venner og familie, som jeg vet det prates mye med på fb. Så at disse to andre er tilfeldig sliter jeg med å tro. Jeg har lett, men finner ikke noe konkret svar på dette.

Spørs om de vises just to piss me off.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ellers har det ingen sammenheng. I dag har jeg én av de samme personene som jeg hadde sist gang jeg svarte her. Bortsett fra henne, er det 8 tilsynelatende tilfeldige personer som ikke har noen fellesnevner. Jeg har snakket moderat til lite med dem alle og det gjelder jo de aller fleste facebookvennene mine. Hvis det er tilfeldig og de byttes ut jevnlig, er det bare naturlig at familie, gode venner og gamle kjærester også dukker opp i blant, gjerne samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...