Mr_Pingvin666 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg skal lage et påmelding skjema til et LAN-party, man da trenger jeg er html mail send script, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vel... Html er vel ikke akkurat det rette språket til dette. du kan selvfølgelig bruke mailto, men det er, etter min mening, en urgammal og upraktisk måte å gjøre det på. Det beste er nok å bruke et språk som ikke er client-basert (noe html og javascript er), som foreksempel php eller asp. Lykke til! :-) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 $adresse = "[email protected]" $headere = "MIME-Version: 1.0rn"; $headere .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1rn"; $headere .= "From: DITTNAVN <[email protected]>rn"; $emne = "EMNET DITT HER"; $melding = "MELDINGEN DIN HER"; mail($adresse, $emne, $melding, $headere); Tror det skal funke. Har ikke prøvd. EDIT: Det er i php. :-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 mekk skjemaet og send meg så skal jeg fixe server-plass for deg her hos meg - du kan velge mellom database hos meg eller å få hver på e-mail. Trenger du ellers noe funksjonalitet så er det bare å si fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå