Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Januzaj er ikke engang på benken. På dette laget. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De som kommenterer på streamen fra England skryter ikke akkurat av Man u. for å si det sånn akkurat nu. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Tviler på at han er vår savior.... De som kommenterer på streamen fra England skryter ikke akkurat av Man u. for å si det sånn akkurat nu.Så kult. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 S t r e a m ? Send pm Ser på en nå som er helt søppel Men HAHAH united Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 S t r e a m ? Send pm Ser på en nå som er helt søppel Men HAHAH united Pass opp for konstabel Jotun. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De som kommenterer på streamen fra England skryter ikke akkurat av Man u. for å si det sånn akkurat nu. En engelsk kommentator ville vel heller aldri snakket om "man u" eller. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis det hadde vært så lett å score generelt i fotball som det er å score på United nå ville man hatt 15-20 mål i en gjennomsnittlig kamp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Var i dusjen, men CAMPBELL!!!! Flott at hvertfall noen Arsenal-spillere klarer å score mot United. Gøy at Joel Campbell scorer. Håper han kan bidra for oss neste sesong, selv om jeg tipper lånet blir gjort permanent. Han skal angivelig ha sagt at han drømmer om å bryte inn i førstelaget i fremtiden. Han har også vært Arsenal-fan siden han var barn. Klart, hvis klubben ikke ser nytten av han kan det godt være han blir i Olympiakos. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis det hadde vært så lett å score generelt i fotball som det er å score på United nå ville man hatt 15-20 mål i en gjennomsnittlig kamp. Hadde vært jævlig underholdende da! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva for en idiotisk ting er det Smalling gjør der? Han skal ned på bakken og heade til motstanderen, tydeligvis. Blir for dumt å dempe den, og sende den videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 S t r e a m ? Send pm Ser på en nå som er helt søppel Men HAHAH united Pass opp for konstabel Jotun.Ja for som du intelligente mann har skjønt så bryr eg meg. Det er sant det de sier om deg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Moyes tar vel spillerene med en tur til Paris slik at de får koblet av et glass vin etter kampen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 S t r e a m ? Send pm Ser på en nå som er helt søppel Men HAHAH united Pass opp for konstabel Jotun.Ja for som du intelligente mann har skjønt så bryr eg meg. Det er sant det de sier om deg. Går det gjetord om at jeg er intelligent? Så hyggelig. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 spissen til Olympiakos må være laget av kjeks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Mhmm... Det går gjetord om din intelligens ja. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Blir litt oppgitt over dømminga i kveld og. SÅ mye.. rart. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Blir litt oppgitt over dømminga i kveld og. SÅ mye.. rart. Jeg skal ikke skylde på dommeren, men vi spiller i Hellas...Sier ikke mer Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Blir litt oppgitt over dømminga i kveld og. SÅ mye.. rart. Jeg skal ikke skylde på dommeren, men vi spiller i Hellas...Sier ikke mer Det går begge veier, altså. Bare rett og slett mye feil og snodige avgjørelser som er vanskelig å bli klok på. Trokke han dømmer så veldig mye mer i sluttspillet. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Syns nesten Fellaini skal få sjansen som spiss istedenfor Chica. Tror han kan skape mye mer trøbbel Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Alle andre bortelagene har vunnet sine kamper(?), og vi fikk en av de letteste motstanderene? Noe å tenke på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå