Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Når Giggs etterhvert kommer inn for Cleverley så er vel snittalderen der ute over 30. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Gjør vondt å se Kagawa benket, atter en gang. Burde blitt vant med det, da han faktisk sjeldent tar godt vare på sjansen når han først får den. Håper han blir solgt i sommer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Når Rooney spiller, hvor skal Moyes putte inn Kagawa? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kagawa bak Young, Cleverley og Valencia i køen. Det sier jo alt om hvilken nisse vi har ved roret. Jeez. Snooooooooze fest inc. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dere klager jo alltid når han spiller kant.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Lever du, Kammizez? Kagawa er et ferdig kapittel. Joda, men har ennå 40 minutter på meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis man setter 100 kroner på at moyes kødder dette til. Hvor mye skylder man bettingselskapet da når moyes kødder dette til? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Håpløst. Da blir det 90 min med zZZZzzZZzz.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Gjør vondt å se Kagawa benket, atter en gang. Burde blitt vant med det, da han faktisk sjeldent tar godt vare på sjansen når han først får den. Håper han blir solgt i sommer. Vel, han har nå alltid tatt vare på sjansen når han får spille bak spissen. På kanten har han også hatt noen gode kamper, selv med en utdatert innleggs-taktikk. Hovedproblemet er jo at han i mange kamper ofte blir usynlig, av åpenbare grunner... Endret 25. februar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er Bratseth drita? "Her begynner virkelig United å nærme seg toppet lag" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er han? Hvor mange skal inn og gjøre laget bedre? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er viasatstudioet i et nøtteskall det. De har ikke peiling. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Tror dette skal bli en morsom kamptråd å følge. *Legg til favoritt* Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 vil påstå at Januzaj mot young ville hevet dette laget betraktelig. Kanskje også Fellaini mot Cleverly, men har forståelse for at han blir benket da han spilte 90(?) minutter forrige kamp og nettopp har kommet tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 2-4 spillere som kunne hevet laget. Vil si det er ganske nært toppet lag. Men at laget kunne vært bedre er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Veldig solid forsvar (Evra-rio-vida-smalling) ha ha ha ha ha.... For fem år siden, ja.. minus Smalling seff. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Vi mangler da Rafael, Evans, Jones, Kagawa, Fellaini(?), Mata, Januzaj, som jeg heller ville hatt på banen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 2-4 spillere som kunne hevet laget. Vil si det er ganske nært toppet lag. Men at laget kunne vært bedre er det ingen tvil om. Mangler nesten 40% av toppet lag og det er "ganske nært toppet lag"? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Såg ikke mata manglet, men han er cuptied? Ellers er eg enig i alle unntatt fellaini. Han har ikke noe på et toppet United å gjøre. Rio burde erstattes, men da ville eg hatt smalling der og byttet med Rafael. Janusaj seff. Utenom det er det ikke mange eg ville satt inn. Kagawa? Ser ikke på han som en del av et toppet lag. Til det har han ikke fått sjansen til å vise nok. Endret 25. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Håper ITV holder like god kvalitet når kampen er i gang, selv om det vel ikke er så sannsynlig. Endret 25. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå