Package Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 I morgen så har jeg øve-muntlig i naturfag, jeg har funnet all informasjon og kommet godt i gang med å lese. Men problemet er at man også må tegne og forklare på tavla, og da trenger jeg hjelp til å finne kort informasjon om hvert av bildene. Hvis noen finner et bedre bilde innen dette, så kan dere poste det. Bilde 1 - Fotosyntese: ____________________________________________________________________ Bilde 2 - Celleånding ____________________________________________________________________ Bilde 3 - Karbonets kretsløp Lenke til kommentar
Package Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Begynner nesten å haste litt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Stemmer for øverste Hvis du har mulighet ville jeg tegnet og forklart på tavla. Lenke til kommentar
Package Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Stemmer for øverste Hvis du har mulighet ville jeg tegnet og forklart på tavla. Skal tegne og forklare. Men hadde også vært supert hvis noen kunne forklart enkelt og kort hva disse 3 forskjellige bildene betyr (informasjon). Ps: Må ha med alle de 3 bildene for hvert tema (Fotosyntese, Celleånding og Karbonets kretsløp) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Står ikke det i naturfagsboka di? Det er en god stund siden jeg gikk på skolen. Jeg kan forklare fotosyntese, men vet ikke om det blir helt riktig forklart. Du får lese litt om det å øve på å forklare det. Beste rådet jeg kan komme med nå. Siden det haster så har du eksamen i morgen? I såfall ønsker jeg deg lykke til. Håper det går bra Endret 25. februar 2014 av -Twix- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå