Gå til innhold

Paradise Hotel Norge 2014 - tråden for Viaplay-brukere (Ingen spoilere utover det)

Anbefalte innlegg

Vi hadde en sånn tråd også i fjor, så lager en ny for årets sesong også, ettersom den andre episoden i dette øyeblikk er lagt ut på Viaplay.

Dette er altså tråden for folk som har sett forhåndsvisningen på neste episode som legges ut én dag i forveien av når de blir sendt på Tv3.

Siden folk som ikke bruker Viaplay forstålig nok ikke ønsker diskusjon av ting som har skjedd i en episode man ikke har sett, kan det diskutere i denne tråden, og ikke i den vanlige tråden.

*INGEN SPOILERE I DENNE TRÅDEN UTOVER DET SOM LIGGER PÅ VIAPLAY*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maria er jo redd for alt.

Ellers, dette her er den beste starten på PH noensinne. Herregud for et opplegg. De skuespillerne var i overkant pinlige til å begynne med, men jeg har lært meg å sette pris på dem. De "ekte" deltakerne er jo uansett for blåøyde til å skjønne tegninga, som betyr desto bedre TV.

Vi fikk en "backstæbba meg i ryggen" også. PH er endelig tilbake. Better than ever, lizzom.

Lenke til kommentar

Plot twist: De som sjekket inn nå er også skuespillere.

Hehe, i så fall bruker de ikke falske navn, eller spiller en annen rolle enn de selv er. Kjenner til han ene der.

Spent på å se om han Audun klarer å holde opp rasshølnivået han hadde i introvidoen. Mange av disse pappaguttene som fremstiller seg selv som idioter på introvidoene, men egentlig oppfører seg en helt annen måte inne på hotellet.

Er han sånn som han framstilte seg selv som, så tror jeg det må være noe av det kvalmeste mennesket jeg har sett. :p

Lenke til kommentar

Har egentlig null interesse av Paradise, men siden jeg vokste opp et steinkast unna Audun kommer jeg til å se fram til han eventuelt går ut.

Han oppfører seg så langt akkurat slik han har oppført seg på facebook de siste par årene, men jeg mistenker at han ikke er rasshøl egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...