Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vi hadde en sånn tråd også i fjor, så lager en ny for årets sesong også, ettersom den andre episoden i dette øyeblikk er lagt ut på Viaplay. Dette er altså tråden for folk som har sett forhåndsvisningen på neste episode som legges ut én dag i forveien av når de blir sendt på Tv3. Siden folk som ikke bruker Viaplay forstålig nok ikke ønsker diskusjon av ting som har skjedd i en episode man ikke har sett, kan det diskutere i denne tråden, og ikke i den vanlige tråden. *INGEN SPOILERE I DENNE TRÅDEN UTOVER DET SOM LIGGER PÅ VIAPLAY* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ett trolleforsøk/provokasjon er fjernet. Kommentarer på moderering skal ikke skje i tråden. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Etter dagens episode har Siri blitt en av favorittene mine! Det er bare herlig hvordan hun klarer å holde hodet kaldt under Pandoras eske. Simone derimot begynner å bli som årets utgave av Tina, alt som kommer ut av munnen hennes er jo bare klaging. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Maria er jo redd for alt. Ellers, dette her er den beste starten på PH noensinne. Herregud for et opplegg. De skuespillerne var i overkant pinlige til å begynne med, men jeg har lært meg å sette pris på dem. De "ekte" deltakerne er jo uansett for blåøyde til å skjønne tegninga, som betyr desto bedre TV. Vi fikk en "backstæbba meg i ryggen" også. PH er endelig tilbake. Better than ever, lizzom. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Så morgendagens episode på Viaplay nå! Hvor kul er ikke jeg liksom? Hvor mye forguder dere meg!? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Vi fikk en "backstæbba meg i ryggen" også. PH er endelig tilbake. Better than ever, lizzom. Haha, ja. Og det kommer fra ei skotsk ei liksom. Godt gjort. Fin start, men må si jeg gleder meg til det stater for fullt også nå Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Sett episode 4 nå. De ble bra overraska gitt. Gleder meg til i morgen, når det starter på ordentlig Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 En god gjeng med selvgode tullinger har sjekket inn, jaja, det er sånn det skal være Lord Sørseth, haha. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Legges mandagens episode ut idag? Litt kjipt at alle skuespillerne sjekket ut idag. Hadde vært artig å sett hvordan de hadde vært bak fasaden. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Legges ut mandag-torsdag Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Plot twist: De som sjekket inn nå er også skuespillere. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Plot twist: De som sjekket inn nå er også skuespillere. Hehe, i så fall bruker de ikke falske navn, eller spiller en annen rolle enn de selv er. Kjenner til han ene der. Spent på å se om han Audun klarer å holde opp rasshølnivået han hadde i introvidoen. Mange av disse pappaguttene som fremstiller seg selv som idioter på introvidoene, men egentlig oppfører seg en helt annen måte inne på hotellet. Er han sånn som han framstilte seg selv som, så tror jeg det må være noe av det kvalmeste mennesket jeg har sett. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har egentlig null interesse av Paradise, men siden jeg vokste opp et steinkast unna Audun kommer jeg til å se fram til han eventuelt går ut. Han oppfører seg så langt akkurat slik han har oppført seg på facebook de siste par årene, men jeg mistenker at han ikke er så rasshøl egentlig. Lenke til kommentar
Chandle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg hadde ingen planer å se paradise denne sesongen, mistet nok hjerneseller etter fjorje. Men jeg sat med kompisen min når han såg episode 1... Say no more! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Han Labi-fyren virka så blank at det var synd han dro nå.. håper han får en sjanse til i løpet av uka. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Labi kommer inn igjen. TV3 ser garantert underholdningspotensialet i han, og det er vel oftest sånn at folk som ryker på grunn av andre ting enn parseremonier som regel får en sjanse til. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 hva jobber Lord Audun med? Lord Audun jobber i fiske firma til faren sin, også jobber han som modell Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Kjipt at det ikke er lagt ut noen episode i dag.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://play.viaplay.tv/NO/ For dere som vil se episode 10 før den sendes i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå