Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Enhver av oss kan ikke vite hvordan all brus er laget. Men det finnes nok produksjonsreferanser til alt.

 

Om det finnes akkurat brus laget av aliens, er ikke av det mest sannsynlige. Men helt bort fra det kan vi ikke se.

Og på samme måte så finnes det "referanser" for hvordan man skal slå kornet i en kornåker, uten at det tydeligvis betyr at det blir fulgt.

 

Nei, det er ikke det mest sannsynlige.. Så hvorfor prøve å tro på noe slikt i det hele tatt? Hva godt tjener du/andre på det? Ja, sett bort fra svindlere som tjener store penger på slike løgner selvsagt. (som jeg går ut fra ikke henger så mye her inne på forumet)

 

Hadde vi faktisk bekreftet aliens som bor på jorden, så hadde jeg kanskje forstått hvorfor man skal skylde på denne/de stakkarene for et og annet (selv med et par aliens bekreftet på jorden så hadde jeg sagt det fortsatt var lite sannsynlig at det var de som stod for det) men når de ikke ser ut til å eksisterere, why bother?

 

Blir man ikke lei alle disse fortellingene? Dodraugen, troll og andre uvesener, alt etter hva slags epoke man lever i. :huh:

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er nettop det vi vet

Åh? Kan du bevise dette?

 

hvilket bevis vil du ha ?

 

 

Lenke til kommentar

Skal du bare stole på at Coca Cola sier at de har produsert all brusen etter oppskriften?

 

Hvorfor kan du da bare ikke stole på at alle kornsirkler har blitt laget av mennesker?

 

I begge tilfeller har vi ikke mulighet til å sjekke 100% av forekomstene, men vi har god dokumentasjon på begge to at det er menneskeskapt. Men hvorfor avviser du det ene mens det andre er "åpenbart"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke cola selv om sår for oppskriften , for den forsøker de å holde hemmelig .

 

Nå argumenterer du som alle kornsirklene skal lages av mennesker.

Samtid mistenker jeg at du tro at jeg tror på rom vesener.

( på en måte så er jo vi mennesker også rom-vesener )

 

Det er kun 2 alternativer jeg ser som sannsynlig , og aliens er ingen av de 2

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Listen har mange punkter , fler av dem er ikke diskutert en gang

Lenke til kommentar

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Listen har mange punkter , fler av dem er ikke diskutert en gang

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

 

det er dee som sier det .

jeg sier at ikke alle kan være laget av mennesker for de da må de gjør en del umulige ting

( som jeg har nevnt tidligere )

 

Når dere likevel påstår at det er mulig så vil jeg vite hvordan ?

 

alternativ 1: Naturlige fenomener

alternativ2 : Mennesker.

 

alternativ 1 vil fungere best som naturlig fenomen hvis man tar hensyn til all jobben og den korte tiden som man har tilgjengelig.

Noen vil selvfølgelig reagere med at naturen er ikke så komplex , men naturen er både kompleks og uforutsigbar

 

alternativ 2 kan fungere på de enkle kornsirklene

Lenke til kommentar

 

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Listen har mange punkter , fler av dem er ikke diskutert en gang

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

 

det er dee som sier det .

jeg sier at ikke alle kan være laget av mennesker for de da må de gjør en del umulige ting

( som jeg har nevnt tidligere )

 

Forklar kva det er som gjør det umulig.

Lenke til kommentar

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

det er dee som sier det .

 

Nei, det er DU som sier det er umulig.

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Hvordan får de til det umulige. Mao, det er umulig for menneskene å stå bak alle kornsirkler.

 

Eller mener du noe annet?

Lenke til kommentar

 

 

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Listen har mange punkter , fler av dem er ikke diskutert en gang

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

 

det er dee som sier det .

jeg sier at ikke alle kan være laget av mennesker for de da må de gjør en del umulige ting

( som jeg har nevnt tidligere )

 

Forklar kva det er som gjør det umulig.

 

Først og fremst tiden som er tilgjengelig .

Eller tror du at et helt landslag kan holde seg skjult til mørket kommer , også skule seg når det igjen blir lyst

og hva ser man i stummende mørket

 

De kan heller ikke bruke lys i tilfelle noen observerer

likevel skal de liksom klare p lage svær så avanserte mønstre

høres det ikke ganske umulig ut ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

det er dee som sier det .

 

Nei, det er DU som sier det er umulig.

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Hvordan får de til det umulige. Mao, det er umulig for menneskene å stå bak alle kornsirkler.

 

Eller mener du noe annet?

 

Nå får du se og følge med i stedet for bare brase ut med tullete antegnelser

 

jeg skrev at mange av kornsirklene var for krevende til at meskene kunne klare å lage dem på den korte tiden de hadde tilgjengelig

Lenke til kommentar

jeg skrev at mange av kornsirklene var for krevende til at meskene kunne klare å lage dem på den korte tiden de hadde tilgjengelig

 

 

Det er en påstand du må forklare nærmere. Kordan veit du at det er umulig? Kordan veit du at folk ikkje har hatt tilstrekkelig tid? Kva er det som er mere sannsynlig enn at det er mennesker som lager absolutt alle kornsirkler?

Lenke til kommentar

 

 

 

Kva er det som gjør det umulig at absolutt alle kornsirkler er laget av mennesker?

det er dee som sier det .

 

Nei, det er DU som sier det er umulig.

 

hvis det skulle være mennesker som står for alle kornsirklene så hvordan i pokekr får de til det umulige.

Hvordan får de til det umulige. Mao, det er umulig for menneskene å stå bak alle kornsirkler.

 

Eller mener du noe annet?

 

Nå får du se og følge med i stedet for bare brase ut med tullete antegnelser

 

jeg skrev at mange av kornsirklene var for krevende til at meskene kunne klare å lage dem på den korte tiden de hadde tilgjengelig

 

Jeg tror du undervurderer hva mennesket faktisk er i stand til. Er man 3-4 stykker, og har f.eks GPS og lommelykt så er mye allerede gjort. Bøndene kan ikke være oppe hele natta for å overvåke jordet, for potensielle kornsirkel makere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

et eksempel

det var et tilfelle der aksene var lagt lagvis på veldig vanskelig måte.

de kan jo naturen orden hvis det oppstår virvelvind

 

stråene var flettet i hverandre , i flere retninger

 

Du er jo ikke innom det jeg spør om engang.

Er det f.eks solstorm som lager de?

Elektromagnetisk stråling?

Virvelvinder?

Kinesiske kråker sitt parringsrituale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...