Abigor Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Ikke som jeg vet. Hva er det jeg sier som er løgn? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Du kommer med flere feilaktig påstander, som påstår at alle personer oppfører seg veldig lik alle andre Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Så lenge du ikke siterer andre for hva du anklager dem for så vet du til og med selv at det du sier er løgn. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 jeg blir beskyldt for løgn , der det som er løgn her Da trenger man ikke å sitere noe Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Du blir beskyldt for løgn. Du trenger ikke sitere noe hvis du blir beskyldt for løgn? Men du trenger å sitere noe når du anklager meg for å påstå at alle personer oppfører seg veldig lik alle andre. Du sa: Du kommer med flere feilaktig påstander, som påstår at alle personer oppfører seg veldig lik alle andre Når du ikke siterer det du anklager andre for å sagt vet alle inklusivt deg selv at du lyver. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Kan dere ikke kutte ut sutringen og gå tilbake til å diskutere det umulige i å gjøre noe om natten som ikke blir oppdaget før dagen etter? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Kan dere ikke kutte ut sutringen og gå tilbake til å diskutere det umulige i å gjøre noe om natten som ikke blir oppdaget før dagen etter? jeg skulle gjerne ha fortsatt den diskusjonen , men det er i grunnen ikke noe vits når så god alle beskylder meg for å lyve uansett hvilke argumenter jeg bruker. ( jeg mistenker at flere ikke kjenne til andre boforhold en midt i byene ) Synes du egentlig at det begynner å bi underholdene , kjedelig eller idiotisk ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Surrealistisk, kanskje? (Forøvrig, jeg har nok en snevrere definisjon av "løgn" enn enkelte andre her.) 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har forøvrig bodd på landet også, i en bygd bestående av ca 7-8000 mennesker. Vi visste om naboen var hjemme eller ikke ved å se om bilen var der og lyset var skrudd av eller på. Det skjedde også av og til at naboene kom hjem om natten, da man både hørte og så at de kom hjem. Men hva de gjorde når de var borte? Ikke peiling. Jungeltelegrafen er ganske aktiv på bygdene også, men er mange ting man kan gjøre der uten at noen har peiling om det. 1 Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Elgen burde iallfall vite at rådyret også lager kornsirkler. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Og selv han må vel innrømme at om alle kornsirklene ble dokumentert med video og underskrevne papirer og tekniske tegninger så var det jo ikke noe morsomt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå