Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg stilte et spørmål om hvordan man får og lure seg vekk for gjøre et eller annet uten å bli oppdaget .

 

Det svaret er tilbake er at jeg trenger ikke å stille det spørmålet for det klarer alle å få til ( uten forbehold )

 

Det er er jeg uenig i

 

Når jeg så stiller spørmålet om hvordan de får der til så får jeg er svær overfladisk svar som ikke jenger sammen over hode

 

Så kommer jeg med eksempler på hvorfor de ikke kan klare det da blir jeg bare ignorert på flere av argumentene.

 

Hvordan kan det da bli en seriøs debatt av det ?

 

De som er her er jo fullstendig florinntatt og nekter å diskutere noe annet en det som går i deres favør

Lenke til kommentar

Du gjorde mye mer enn å stille spørsmål elgen. I tillegg til å stille spørsmål kom du med løgnaktige påstander. Om ikke du lyver så kan vi diskutere.

 

Klarer du ikke engang å se løgnen du serverte?

 

Hvordan kan man snike seg ut om natten når man er blind og lam? Det er jo umulig å lage kornsirkler hvis ikke man kan se?

 

Hvis du vil ha seriøs debatt får du trekke løgnen tilbake først.

 

Kan fint diskutere noe som går imot min favør, men da skal det ikke serveres løgner. Det er frekt.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

jeg lyver ikke når jeg sier at enkelt merker at naboen drar bort

hvis man kaller det for å lyve så er man både blind og tunghørt.

 

Man må innse at ikke alle bor i 5 etasje i en boligblokk med garasje

klart at en som bor i 5te etasje ikke hør når noen drar ut fra garasjen

Derimot når man ser naboens garasje fra stuevinduet og man sitter og ser på tv i stua så merker man ganske let når naboen drar

 

det påstår dere at jeg lyver om

 

Bor en i 3 etasje og bilene er parker rett utenfor vinduet så merker man når det kommer og drar biler

isolert sett så er det heller ingen som bryr seg om det

 

Det er når det er flere hendelser at man ser en sammenheng

Lenke til kommentar

Det er når det er flere hendelser at man ser en sammenheng

 

Ja, og der ligger sakens kjerne. Det er ikke samme person som ser alle disse hendelsene, så samme person kan heller ikke legge de sammen til en sammenheng.

Alle de personene som ser hendelsene prater heller ikke sammen med hverandre og kan heller ikke sette det i en sammenheng.

Lenke til kommentar

 

Det er når det er flere hendelser at man ser en sammenheng

 

Ja, og der ligger sakens kjerne. Det er ikke samme person som ser alle disse hendelsene, så samme person kan heller ikke legge de sammen til en sammenheng.

Alle de personene som ser hendelsene prater heller ikke sammen med hverandre og kan heller ikke sette det i en sammenheng.

 

ikke vær så forantatt , da

Det er både og .

Lenke til kommentar

Det der er ingen plan fordi en plan innebærer at ingen ting er tillat til tilfeldighetene .

Da trenger du en beskrivelse på hvordan man unngår tilfeldigheter

Det trenger ikke å være basert på spesifikke tider

 

Nesten som man beskriver et laboratorieforsøk.

 

 

Hvorfor gjør du det rund midnatt ?

Er det noe som ser eller hører at du starter bilen ?

Har du familie som lurer på hvor du skal ?

 

Er det andre på veien da ?

 

Hvor parkerer du hen ?

 

Hvordan har du oversikt over det mønstret du lager ?

 

hvordan unngår du å bli oppdaget når du kommer hjem ?

 

Det er slik spørmål jeg ønsker svar på

Noen av dem er lette å besvare hvis man bor alene , men har man en familien så er det verre.

( Hva er det far holder på med midt på natta )

Jeg skal trakke ned gress, ikke rane en bank. Jeg gjør det rundt midnatt fordi det er mørkt. Det spiller forøvrig liten rolle, siden åkeren ligger forlatt uten hus i nærheten. Bor alene. Parkering gjør jeg i nærheten. Oversikt over mønsteret jeg lager er noe jeg kan planlegge på forhånd, uten at dette har noen påvirkning på selve gjennomføringen. En kan lage kule mønster selv i snøen uten noen planlegging.

 

Biler kjører på veien uansett. Du legger vel neppe merke til alle biler du kjører forbi.

 

Altså, det finnes drapsmenn som ikke blir avslørt. Det burde vel derfor være mulig å trakke ned litt gress uten at man blir avslørt?

Lenke til kommentar

Åkeren er ikke ved siden av et hus eller en vei. Ingen forbikjørende biler. Ingen som kan se. Jeg kan bruke lykt hvis jeg vil.

 

Det er forøvrig ikke noe problem å gå i mørket. Jeg har gått mangt en gang hjem fra fjellet, som da er 3-4 kilometer, i bekmørke uten lys. Det går fint det. Ikke glem at det er enklere å se i en åker, fordi det er lys bakgrunn, kontra i en mørk skog.

Lenke til kommentar

jeg har også vært i forvaret

Under førstegangs tjenesten da man skulle prøve seg som vakt på kvelden og naten var der så mørkt at man knapp kunne se trærne som var rett foran

Da mister man lett oversikten

Antar du enten har veldig dårlig mørkesyn eller stod i ett opplyst område?

Uansett, så velger man ikke en natt der det er kraftig overskyet, men en natt der det er klar himmel. Antagelig går det helt fint med lys også, ihvertfall litt...

Lenke til kommentar

jeg lyver ikke når jeg sier at enkelt merker at naboen drar bort

hvis man kaller det for å lyve så er man både blind og tunghørt.

Og hva så? Det du sier her er fullstendig irrelevant akkurat som så mye av det andre du sier. Jeg har aldri sagt at du lyver når du sier at enkelte merker at naboen drar bort. Vet du ikke selv hva du lyvde om?

 

Det blir som å si "jorden er flat" og "jeg lyver ikke når jeg sier at mesteparten av jorda er dekket av hav". Å si at jorden er flat er løgn uavhengig av om mesteparten av overflaten er hav eller ikke.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

jeg lyver ikke når jeg sier at enkelt merker at naboen drar bort

hvis man kaller det for å lyve så er man både blind og tunghørt.

Og hva så? Det du sier her er fullstendig irrelevant akkurat som så mye av det andre du sier. Jeg har aldri sagt at du lyver når du sier at enkelte merker at naboen drar bort. Vet du ikke selv hva du lyvde om?

 

Det blir som å si "jorden er flat" og "jeg lyver ikke når jeg sier at mesteparten av jorda er dekket av hav". Å si at jorden er flat er løgn uavhengig av om mesteparten av overflaten er hav eller ikke.

 

Nå snakker du bedre en det du vet .

Du kan heller ikke bestemme hva som er løgn her

 

 

Det blir som du ( eller dere ) har bestem at ingen at naboen kipper planen selv om det bare er 50 meter dit

alt har en årsak og det er når man har registrert flere merkelige hendelser på rad at man blir mistenksom

hvordan man får vite det kan det være mange grunner til

det er også det som er hele poenget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...