Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?

Anbefalte innlegg

Rundt midnatt så tar jeg bilen og kjører ut til nærmeste åker hvor det ikke er hus i nærheten. Jeg former sirkelen ved hjelp av planker. Jeg kjører hjem. Mønster og slikt kan jeg bare planlegge på forhånd, og er likegyldig så lenge jeg får tid nok til å lage det innenfor tiden jeg trenger.

En mer detaljert plan over selve kvelden er egentlig ikke nødvendig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rundt midnatt så tar jeg bilen og kjører ut til nærmeste åker hvor det ikke er hus i nærheten. Jeg former sirkelen ved hjelp av planker. Jeg kjører hjem. Mønster og slikt kan jeg bare planlegge på forhånd, og er likegyldig så lenge jeg får tid nok til å lage det innenfor tiden jeg trenger.

En mer detaljert plan over selve kvelden er egentlig ikke nødvendig.

Det der er ingen plan fordi en plan innebærer at ingen ting er tillat til tilfeldighetene .

Da trenger du en beskrivelse på hvordan man unngår tilfeldigheter

Det trenger ikke å være basert på spesifikke tider

Nesten som man beskriver et laboratorieforsøk.

Hvorfor gjør du det rund midnatt ?

Er det noe som ser eller hører at du starter bilen ?

Har du familie som lurer på hvor du skal ?

Er det andre på veien da ?

Hvor parkerer du hen ?

Hvordan har du oversikt over det mønstret du lager ?

hvordan unngår du å bli oppdaget når du kommer hjem ?

Det er slik spørmål jeg ønsker svar på

Noen av dem er lette å besvare hvis man bor alene , men har man en familien så er det verre.

( Hva er det far holder på med midt på natta )

Lenke til kommentar

Det der er ingen plan fordi en plan innebærer at ingen ting er tillat til tilfeldighetene .

Tull elgen.

Er det et krav for en plan at "ingen ting er tillatt til tilfeldighetene"?

Fordi du sier det?

Det du sier lar seg ikke overføre fra din verden til min, vi lever ikke i samme virkelighet.

Lenke til kommentar

En plan er noe man HAR planlagt , og da kam man ikke bare gjøre det tilfeldig

Der det enste jeg etter lyser her .

når dere er så siker på at det går an så må dere .. :devil: også kunne beskrive det ganske detaljert hvordan dere får det til

Du har fått alle detaljene, bortsett fra hvordan selve kornsirkelen er designet. Alt det du spør om er irrelevant tull...

Lenke til kommentar

jeg har aldri vær borte i noen ( bortest fra meg selv kanskje ) som kommer med masse påstander om hva som går an uten komme en skikelig oppskrift på hvordan man går frem .

kun noen vage påstander om hvordan noe har gjort det en gang i tiden

Hva du har og ikke har vært borte i er ikke relevant.

En plan er noe man HAR planlagt , og da kam man ikke bare gjøre det tilfeldig

Der det enste jeg etter lyser her .

når dere er så siker på at det går an så må dere .. :devil: også kunne beskrive det ganske detaljert hvordan dere får det til

Ok så definisjonen av plan er at man har noe planlagt.

Så ifølge deg så var det en plan likevel, selv om du først sa at det ikke var det.

Det du etterlyser har du altså fått.

Jeg er ganske sikker på at jeg kan kjøre til butikken og kjøpe tyggis, bare en idiot ville spurt etter en detaljert beskrivelse.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hvorfor gjør du det rund midnatt ?

Hvorfor ikke?

Er det noe som ser eller hører at du starter bilen ?

Nei. Irrelevant.

Har du familie som lurer på hvor du skal ?

Nei. Irrelevant.

Er det andre på veien da ?

Nei. Irrelevant.

Hvor parkerer du hen ?

I et skoghelt en kilometer unna jordet.

hvordan unngår du å bli oppdaget når du kommer hjem ?

Kjører hjem, låser bilen, låser opp døra, går inn, låser døra.

Det er slik spørmål jeg ønsker svar på

Noen av dem er lette å besvare hvis man bor alene , men har man en familien så er det verre.

Sånne spørsmål er irrelevant for saken.

Hvordan kornsirkler lages teknisk og hvordan man lager dem i mørke er allerede forklart og dokumentert på film. Skal vi spole tilbake og vise deg det enda en gang?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

er det irrelevant at noe høre at du starter bilen kl 12 om natta og kjøre bort , når de faktisk da vet at du driver på med nattlige aktiviteter som du normal ikke gjør ?

Det betyr kanskje ikke så mye hvis det hele tiden kommer og går biler der

hvis det derimot ikke gjør det så betyr det gnaske mye

har du en familie så ignorer de ikke at du stikker av midt på natta

da må du si at du ikke har noen familie i huset.

om du møter ander på veien så har det betydning i forhold til det første punktet

Du har ikke forklar hvordan du karer å holde oversikt over det mønsteret du lager når du gjør det i halvmørket

her i Nord Norge er det for lyst til at man gjøre det uten bli oppdaget i den tiden disse kornsirklene pleier å bli oppdraget

Lenke til kommentar

er det irrelevant at noe høre at du starter bilen kl 12 om natta og kjøre bort , når de faktisk da vet at du driver på med nattlige aktiviteter som du normal ikke gjør ?

Tull og tøys elgen. Om du ikke lyver så kan vi fortsette å diskutere.

kan du svar på spørmålet i sted for å bare ignorere det bare fordi du synes det blir ubehagelig ?

Lenke til kommentar

Ubehagelig? Det er løgn!

Er det irrelevant at du ser Ezinne Okparaebo løpe når du vet at hun faktisk har drept noen?

Er det irrelevant at jeg ser deg på forument kl 12 om natta, når jeg vet at du driver på med nattlige aktiviteter som du normal ikke gjør?

Er det irrelevant at du ser Reitan i en Rema-butikk når du vet at han er ute og tagger?

Er det irrelevant at du ser tigeren på Oslo S når du vet at den har vært og spist sigøynere?

Er det irrelevant at du ser noen lage kornsirkler når du vet at de har drivet på med aktiviteter som de normalt gjør?

Skjerpings elgen, hvorfor insisterer du på å lyve? Dette er galskap elgen!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Nå snur du problemstilling på hodet .

det var du påstod at det var irrelevant.

det er halt relevant for saken

Det hele handler om små uskyldige situasjoner som kan blir en stor når man samler dem.

Du ignorerer fullstendig hvor forskjellig folk er

Så lenge du lyver så driter jeg i hva du har å si. Løgner.
Lenke til kommentar

Nå snur du problemstilling på hodet .

det var du påstod at det var irrelevant.

det er halt relevant for saken

Det hele handler om små uskyldige situasjoner som kan blir en stor når man samler dem.

Du ignorerer fullstendig hvor forskjellig folk er

Så lenge du lyver så driter jeg i hva du har å si. Løgner.

Hva slags tull ar det du holder på med.

Bruke en skitten herske teknikk ved å beskylde meg for lyve bare fordi du inbiller deg at alle lever slik du lever

Du beskylder personer som ikke lever helt på samme måte som deg for lyve

Jeg sier ikke annet en at ikke alle lever slik du gjør og kan dermed ha oversikt hva naboene gjør

jeg sier ikke at alle oppdrager at naboen eller vennene driver på med rarere ting , jeg sier at mange gjør det

derfor ar det rart at ikke flere blir avslør når det gjelder kornsirkler og slikt

Det du og flere påstår er at alle kan lure naboen .

Det er fullstendig tøvete for det kan dere ikke vite noe om

Lenke til kommentar

Er kun du som mener naboen er ett problem, vi andre bryr oss ikke om naboen og naboen holder ikke oversikt over hva vi driver med 24/7. Man trenger ikke lure noen som ikke følger med på når man er ute, hvor man drar og hva man gjør til enhver tid, slik du gjør med dine naboer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...