Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

du må huske på at det er ikke den lille samtalen alene som betyr noe , men mage slike samtaler over tid , også før de gjør noe merkelig

 

Men hvis de kjenner hverandre over fler år så kan man ikke holde så mye hemmelig

 

Du har jobbet med personer som skuler jobben for familien sier du .

Det er mange som ikke sier eksakt hva jobber med også.

Da vet familien at de jobber et sted der det må holdes hemmelig .

Mye av dette er bare delvis hemmelig for de har nok røpet lit hva de holder på med uten å være så veldig spesifikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge enkelte klarer å holde arbeids-stedet(altså, dit de kjører hver dag) skjult for både venner og familie, så er jeg overbevist om at bekjente man treffer på butikken en gang i blandt også klarer å holde det at de har laget en kornsirkel skjult.

 

 

Uansett, når skal du komme deg inn på ett nytt blindspor så man får noe nytt å snakke om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

tenk deg nå litt om her.

Mennesket natur er slik at man er nysgjerrig , ønsker følge med på ting og tang uten å drive med overvåking

så har man alle de som skal være sosiale

videre har man de som ikke kan holde på hemmeligheter.

Når man så kombinerer det så får man mye informasjon som kommer på avveie

 

så har man flere steder der det er viktig at det holdes hemmelig .

da har de et helt system som sørger for at det holdes hemmelig

 

Da klar man å holde familien utenfor , men det er også bare der det fungerer skikkelig

diverse tv konsepter bruker noe lignende for at deltakerne ikke skal røpe resultatet for tidlig .

likevel er det enkelte som klarer å få tak i den infoen også

 

slike opplegg har man ikke når det gjelder kornsirkler eller andre ting folk finner på .

dett slår ofte ut i politikken der ting som skal holdes hemmelig til en angitt dato ikke gør det

Lenke til kommentar

Kan du da forkler meg hvorfor det f.eks er lekkasje fra stasbudsjett hvert eneste år ?

Da er det noen som ikke klarer å holde på hemmelighetene

Hei elgen vi lever ikke i en felles virkelighet og enhver diskusjon mellom oss vil bære preg av det. Du lever i en fantasiverden der du bestemmer reglene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du da forkler meg hvorfor det f.eks er lekkasje fra stasbudsjett hvert eneste år ?

Da er det noen som ikke klarer å holde på hemmelighetene

Hei elgen vi lever ikke i en felles virkelighet og enhver diskusjon mellom oss vil bære preg av det. Du lever i en fantasiverden der du bestemmer reglene.

 

Det må være dere som bestemmer reglene når der utelukker mage faktorer her.

 

jeg prøver i det meste til å nettop ta hensyn til mange av de menneskelige faktorene.

 

Det er på tide at dere våkner opp fra den svarte og hvite verden dere drømmer om

Lenke til kommentar

Morsomt det er vi som må våkne, når du er den eneste som gang på gang havner i slike diskusjoner.

ja, men har virker det ganske så tydelig at dere ( ihvertfall mange av dere ) mangler evner til klare å se det fra fra flere sider.

 

Det er heller ikke som der sikkert tror at jeg mener at alle oppdrager at naboen kan være med på noe merkelig ( det er jo derfor der protester så kraftig )

Lenke til kommentar

 

Kan du da forkler meg hvorfor det f.eks er lekkasje fra stasbudsjett hvert eneste år ?

Dette er 'styrte lekkasjer' fra regjeringens side. Noen 'godbiter' til journalistene mens de venter på offentliggjøringen av statsbudsjettet. Som regel dreier det seg om det som regjeringen og deres tilhengere anser som 'gode nyheter'. Ingen taper noe på slike lekkasjer.

Lenke til kommentar

likevel så karer de å holde det meste hemmelig frem til datoen.

 

det finnes langt viktigere ting som må holdes hemmelig som som blir røpet

 

mens kornsirkler som ikke er så hemmelig klare de å holde hemmelig til tross for den menneskelige natur.

Det er lit merkelig når man tenker på alt som skal klaffe

Lenke til kommentar

Du lever i din egen virkelighet elgen.

 

Utenfor ditt hode er det ikke merkelig i det hele tatt.

 

Jeg synes det er mer merkelig at du klarer å få deg til å skrive alt det du gjør her.

 

Jeg synes at det er rart at du , og de andre her på forumet virkelig tror at alle er nesten like .

man vet at mennesker kan være svært forskjellig både når det gjelder å vær sosial , nysgjerrig og å ha behov til å prate

 

da ser jeg ingen grunn til at det skal være så lett å holde på hemmeligheter, spesielt når det gjelder å holde på kornsirkler

Lenke til kommentar

Trenger ingen detaljert plan for å trampe rundt i en åker en natt.

 

Mennesker gjør hemmelige ting uten at noen får vite det hver eneste dag elgen.

 

I virkeligheten, ikke i ditt univers. Hva du tror eller ikke tror er ikke relevant.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...