Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort fortalt, å ha utstyret som sporer samtaler(en falsk basestasjon) eller installere/montere sporingsutstyr på selve mobilen eller hacke seg inn i telenor sin sperrede og antagelig krypterte databaser kan du ikke det.

 

Sistnevnte må til om man ikke på forhånd vet hvem som laget sirklene og har tilgang til telefonene deres. Men, å hacke seg inn i telenor sine databaser går vel inn i listen "uproblematiske ting" regner jeg med...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette her er bare irrelevant fjas, nok et sidespor.

 

Om jeg faktisk hadde noe å si imot menneskeskapte kornsirkler ville jeg aldri gått den veien elgen går nå. Det er en blindvei og leder ingen steder.

 

Hvis du virkelig mener det du gjør elgen, hvorfor drar du diskusjonen ut i en slik idiotisk rettning du gjør nå?

 

Nei, du kan ikke spore mobiltelefoner. Nei man blir ikke sett i åkeren om natta. Nei ingen legger merke til en bil på veien. Nei bonden overvåker ikke åkere og ingen andre heller. Slutt med dette tullet og dra diskusjonen inn i en seriøs rettning!

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener jeg det er umulig å bli avslørt? Eller er dette en løgn? Hvis ikke det er en løgn, hvorfor nekter du da å sitere på det du anklager andre for?

 

De blir avslørt fordi noen ser hva de holder på med.

 

Fatter ikke hva du ønsker å oppnå i dette blindsporet.

 

Snakke om sporing av mobiltelefoner? Å kjøre forbi en pub? Slutt med fjaset så får du kanskje en seriøs diskusjon.

 

Og slutt med de løgnene du konstant sprer.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

ja, det har du ment i de siste innleggene dine samtidig så vet man at det er mulig å fine spor.

 

ja. de blir avslørt fordi noen ser dem

forskjellen mellom de og meg er at jeg menr at folk er oppmerksomme på mye mer en du aner

men det er nå de begynner å legge dem sammen at de blir klar over at det er noe rart som foregår

 

 

det jeg kom med var eksempler på man kan være oppmerksomme på

Lenke til kommentar

Er du virkelig så oppmerksom at du vet om bilen som kjører forbi deg skal gjøre noe ugang eller ikke?

 

Ikke der og da , men man kjenner jo ( vanligvis ) bilen ti naboen eller de man kjenner.

Så ser man at naboen ikke er hemme , på et lit uvanlig tidspunkt.

 

Når man så møter han så spør man om ha har vær på ferie eller noe slikt for man er nysgjerrig

hvis så naboen sier at ha har dratt til et sted han ikke kan ha gjort for man har jo sett hvilken retning han dro så vet man at han lyver

 

når så noen andre sier at de har sett den samme bilen et eller annet sted ( fol snakker jo om mye rart ) så får man enda større mistenke. ikke at det end ar nok til at man blir mistenksom

 

men når så man oppdager de riktige sporene da begynner man å lure

sporene kan være alt mulig rart som får en til lure på hva er det naboen holder på med , spesilt når man finner planker og tau på en øde parkeringsplass der naboen garanter har vært.

 

det kan jo selvsagt bare vær til bruk til huske , men det vil jo være lit uendelig at han setter opp en huske på et øde sted som tilfeldigvis har en åker

Lenke til kommentar

Så mye tull og tøys du dikter opp i hodet ditt.

 

Jeg har kjørt ut om natten bokstavelig talt hundrevis av ganger om natten og aldri blitt spurt noen spørsmål. Det har aldri vært noen som har lagt merke til det.

 

Hvem finner planker og tau? Hvilken parkeringsplass ligger planker og tau på? Hvem har lagt planker og tau på en parkeringsplass?

 

Jeg forstår ikke hvordan hodet ditt fungerer, hva prøver du å si?

 

Skal jeg dokumentere for deg hvor enkelt det er å lage kornsirkler?

 

Jeg kan imorgen kjøpe planker og tau, kjøre ut om natten, være flere timer i en åker og kjøre hjem igjen. Ikke en eneste person vil ane noe som helst. Helt umulig. Og enda bedre, om jeg hadde hatt noen likesinnede kunne vi planlagt det hele i det skjulte.

 

Du leder diskusjonen i en helt irrelevant retning. Du får ingenting ut av dette. Du kommer ingen vei. Elgen, du har kjørt deg fast i et blindspor.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Snakker du ofte med folk om biler du aldri har sett før, elgen?

Pleier du alltid spørre naboen hvor h*n har vært om h*n er borte?

Høres ut som om du stalker naboen din, greit nok, men stort sett alle andre driter i om naboen er borte ett par timer...

Hvor mange holder du egentlig kontroll på hvor er til enhver tid?

 

Den type kontroll og overvåking du holder over naboer er ett psykotisk trekk etter min mening.

 

Abigor: si ifra hvor, så kan jeg ta med litt drikke og musikk, så kan vi diskutere vitenskap hele natta :)

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye tull og tøys du dikter opp i hodet ditt.

 

Jeg har kjørt ut om natten bokstavelig talt hundrevis av ganger om natten og aldri blitt spurt noen spørsmål. Det har aldri vært noen som har lagt merke til det.

 

Hvem finner planker og tau? Hvilken parkeringsplass ligger planker og tau på? Hvem har lagt planker og tau på en parkeringsplass?

 

Jeg forstår ikke hvordan hodet ditt fungerer, hva prøver du å si?

 

Skal jeg dokumentere for deg hvor enkelt det er å lage kornsirkler?

 

Jeg kan imorgen kjøpe planker og tau, kjøre ut om natten, være flere timer i en åker og kjøre hjem igjen. Ikke en eneste person vil ane noe som helst. Helt umulig. Og enda bedre, om jeg hadde hatt noen likesinnede kunne vi planlagt det hele i det skjulte.

 

Du leder diskusjonen i en helt irrelevant retning. Du får ingenting ut av dette. Du kommer ingen vei. Elgen, du har kjørt deg fast i et blindspor.

poeng er at man finner noe uvanlig og lurer på hva som skjer

Lenke til kommentar

Poenget er at man finner ingenting uvanlig. Og ingen lurer på hva som skjer. Å kjøre bil om natta er helt vanlig, særlig forbi puber og jorder.

isolert sett så er det helt vanlig ja , menn da glemmer du at en serie vanlige hendelser kan lede til en uvanlig hendelse ( eller flere ) .

Det som er vanlig ett sted er ikke nødvendigvis vanlig et annet sted.

 

og det er det som gjør forskjellen

jeg har forsøkt med noen eksempler på noe som kan være uvanlig men det behøver ikke å være det

 

har har også situasjon rund ( i forkant eller i etterkant ) mye å si

Lenke til kommentar

Jeg ser at du leder diskusjonen inn i et blindspor der det ikke er noenting å hente.

 

Å snakke om at man kan spore mobiltelefoner er bare tull og løgn. Som vanlig "noe du så på tv for noen år siden".

 

En person som sitter på pub og ser en bil kjøre forbi ser ingen serie av uvanlige hendelser.

 

En person som ser en bil kjøre i nabolaget om natta ser ingen serie av uvanlige hendelser.

 

En person som ser at naboens bil er borte ser ingen serie av uvanlige hendelser.

 

Ingen personer noe sted ser planker og tau på en parkeringsplass.

 

Ingen av disse personene har sett noe uvanlig.

 

Og får å nøste sammen alt dette trenger man etterforskning.

 

Ikke engang biltyverier blir oppklart, biler stjelt om natten, ingen våkner, ingen ser noe.

 

Og du innbiller deg at noen skal merke noe om man kjører bil om natten, parkerer milevis unna noen mennesker, går ut i et jorde og tramper noen timer.

 

Tull og tøys. Hvis du virkelig ønsker å overbevise noen med det du mener, hvorfor drar du diskusjonen inn i en så idiotisk rettning? Du klarer knapt å lure deg selv med dette.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tar feil , veldig feil her fordi du fokuser kun på enkelt elementer her .

Det er når man ser samlet på dem at det kan oppstå mistanke om noe rart

 

Så må man heller ikke glemme at man er ganske regjering på hva vennen driver på med

man driver jo ikke akkurat å spør dem hver dag .

hvis man kjenner venne sien så vet man stort sett hvordan hverdagen er.

Da vil man også oppdage nåer noe ikke er hel som vanlig

Det behøver selvfølgelig ikke å være noe som er "feil" , likevel vil man besøke venne sine og spørre dem hvordan de har det.

Og det er her man oppdager om de oppfølger seg som vanlig

 

Det er ikke slikk at alle kjenner naboene side da vil de ikke oppdage om det noe gal .

men kjenner man naboen så ser man når noe ikke er som normalt

 

det er først og fremst snakk om uvanlige handlinger som blir skjult som noe annet

 

Tro meg det utrulig hva man oppdager bare man er litt nysgjerrig.

 

Nå prøver jeg å forstå hvordan man kan lure seg vekk for å lage disse sirklene uten å bli oppdaget.

men dere nekter for alle muligheter.

disse personene kan jo ikke forflytte seg fra et sted til at annet gjennom lufta heller

Lenke til kommentar

Tro meg det utrulig hva man oppdager bare man er litt nysgjerrig.

 

Nå prøver jeg å forstå hvordan man kan lure seg vekk for å lage disse sirklene uten å bli oppdaget.

men dere nekter for alle muligheter.

disse personene kan jo ikke forflytte seg fra et sted til at annet gjennom lufta heller

Er det vanskelig for deg å forstå?

 

Om jeg var naboen din kunne jeg kjørt ut til et jorde både dag og natt uten att du hadde snøring på hva jeg holdt på med. Du ville ikke sett et fnugg av noe uvanlig. Du ville kun sett helt normal oppførsel.

 

Om du lurer på hvordan jeg kan ta et kjøretøy, kjøre ut om natten til et jorde, trampe der timesvis uoppdaget, og kjøre hjem igjen uten at noen stiller spørsmål, så kan jeg vise deg det. Du kan få bli med hvis du vil. Vi kan kjøre ut hvilken som helst natt og trampe i jorde.

 

Det er like enkelt for meg som å kjøre på butikken og kjøpe tyggis.

 

Men hvordan kan man enkelt kommeg seg til butikken, kjøpe tyggis, og komme seg hjem igjen? Man kan jo ikke forflytte seg gjennom luften heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...