aklla Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Naboen din har hatt innbrudd i natt, når kjørte det biler forbi huset til naboen din i natt? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Ingen vil lure litt på det i ettertid. Ikke ett sekund. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Naboen din har hatt innbrudd i natt, når kjørte det biler forbi huset til naboen din i natt? Det kjører biler forbi naboen min hele tiden , også om natten og følger man lit med langs veien som går mellom 50 og 100 meter unna huset så kan man se aktiviteten rundt huset Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Snedig at det nylig har kommet en kornsirkel. Den er på jordet mitt på her, det grå jordet, etter det jeg klarer å finne ut. https://www.google.com/maps/place/Raisting,+Germany/@47.8986132,11.1067024,209m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x479c34ef508bac8f:0x3c5d4a37835b398b Etter det jeg har målt, er det 750m fra sirkelen til nærmeste hus, det er nærmere bygg, men dette er enten i tilknyttning til parabolene eller ser ut som skur. Det er 1,25km til nærmeste tettsted, enkel gangavstand. Hvem skulle oppdaget at noen gjorde noe? nærmeste hus, 750m unna hører kornet blir bøyd på en rar måte? Misstenkelige folk som går ute på natta, på en tom vei antagelig ingen ser på? Endret 2. august 2014 av aklla Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 tullebukk. Du er ikke en gang interessert å vite nøyaktig fremgangsmåte. Du er bare interessert i å hive denne tråden på dynga noen av oss er nemlig interessert i den nøyaktige fremgangsmåtene men det vil du ødelegge for Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 (endret) er ikke så vanskelig å komme seg til ett jorde... Heller ikke så vanskelig å gjemme seg 750m unna nærmeste hus om natta. I den konkrete sirkelen, hvilke problemer ser du for deg? Personlig ser jeg ingen problemer med å "gjemme" seg i mørket 750m unna ett hus, men antar du har noe konkret å komme med der? Ser heller ingen problemer med å drive på i timesvis ett sted antagelig ingen biler kjører i løpet av natten. Hvilke detaljer som enhver oppegående person enkelt ikke kan tenke seg til er du ute etter i denne sirkelen? Endret 2. august 2014 av aklla Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Du er helt på viddene her. dessuten er du også i helt feil ende av problemet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Antar du ikke ser noen problemer med at mennesker har skapt denne sirkelen da, ettersom du ikke sier hva som er problemet og hvilke detaljer som mangler... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Antar du ikke ser noen problemer med at mennesker har skapt denne sirkelen da, ettersom du ikke sier hva som er problemet og hvilke detaljer som mangler... Det er jo mange detaljer du forsatt nekter å svare på for at du skal komme inn på riktig sport så må man gå mange dager bakover i tid rett før planleggingen begynte Da blir første spørmål hvordan de klarer å holde møte i det skjulte ? og andre spørmål er hvordan kjenner alle som er med på dette hverandre ? første senere kommer transporten inn . jeg skal forsøke å tenke ut noe scenarier men jeg trenger en del tid på detaljene Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Da blir første spørmål hvordan de klarer å holde møte i det skjulte ? Møtet kan f.eks skje hjemme hos en av de som lager den, via facebook-chat, via SMS, via Skype, via telefon, osv. og andre spørmål er hvordan kjenner alle som er med på dette hverandre ? ehh, barndommsvenner, random venner, arbeidskolegaer, sirkelmakere fra andre steder på ferie. Dette er bare eksempler om hvordan det kan være, men klarte du virkelig ikke tenke ut noe sånt selv? Jeg ser virkelig ikke relevansen til problemene med å lage sirkler... Endret 2. august 2014 av aklla 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Folk holder møte i det skjulte hver eneste dag. Folk med sære interesser kjenner hverandre hver eneste dag. Dette er menneskelig oppførsel som er dokumentert i det uendelige. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Da blir første spørmål hvordan de klarer å holde møte i det skjulte ? Møtet kan f.eks skje hjemme hos en av de som lager den, via facebook-chat, via SMS, via Skype, via telefon, osv. og andre spørmål er hvordan kjenner alle som er med på dette hverandre ? ehh, barndommsvenner, random venner, arbeidskolegaer, sirkelmakere fra andre steder på ferie. Dette er bare eksempler om hvordan det kan være, men klarte du virkelig ikke tenke ut noe sånt selv? Jeg ser virkelig ikke relevansen til problemene med å lage sirkler... jeg nevnte det fordi du ikke klarer å tenke slik når jeg spør om detaljene hvordan fremgangsmåten er en sak er jo å møtes , en annen er jo at man er borte fra familien på et uendelig tidspunkt . Da ser resten av vennene at det er noe som forgår kommer man ikke hjem fra jobben når man skulle så vil familien lur på hvor du har vært det er masse detaljer man ikke tenker på her som likevel kan ha betydning sier de at de skal på fisketur så bør de ha bevis for at de har vær på fisketur hvor ska de så gjøre av det som ikke har noe med fisketuren å gjøre ? det er mange detaljer her Endret 3. august 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Er det virkelig urimelig å tenke seg at voksne mennesker sier til familie, samboere eller kollektivet sitt noe så enkelt som at han skal gjøre noe med venner, uten å spesifisere mer? Forøvrig sliter jeg med å forstå hva du prøver å få frem med vennene - er det slik at hvis man ikke har full kontroll på hva vennene gjør, så bør man automatisk tenke at de gjør noe mistenkelig? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Nei , det er ikke urimelig . Derimot så må du ikke gleme at slik sammenkomster er ikke så hemmelige som du later til å tro . nysgjerrigheten og behovet til fortelle hva man holder på med vil avsløre mye av det Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Nei , det er ikke urimelig . Derimot så må du ikke gleme at slik sammenkomster er ikke så hemmelige som du later til å tro . nysgjerrigheten og behovet til fortelle hva man holder på med vil avsløre mye av det Nei det er ikke så hemmelig, faktisk har noen av de egne hjemmesider og tar oppdrag mot betaling: http://www.circlemakers.org/ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Da her man enda en vinkling på denne saken for å ikke bli avslørt så må dett forgå i det skjulte. og da gjelder alltid spørmålet om hvordan de klarer å holde så lav profil , i alle ledd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Dette blir rett og slett for dumt... 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Dette blir rett og slett for dumt... for dumt å vite alle detaljene ? hva innbiller du deg for noe ? Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Jeg har hørt to påstander jeg aldri har fått forklart: 1. Måten mennesker lager kornsirkler på ødelegger kornet, mens de "legitime" kornsirklene ikke har dette, der er kornet tilsynelatende forsiktig lagt ned hele.2. Mange kornsirkler kan dukke opp på én og samme natt, ofte forskjellige steder på kloden. Det er nesten vanskeligere å tro at det finnes en organisert global organisasjon av bønder som driver med dette og ødelegger kornet til hverandre enn at det er noen andre som gjør det. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Elgen: Selv om det virker som du tror at det er vanskelig/umulig å holde noe hemmelig, så er det faktisk ikke det. Hva med innbruddstyver? Eller bankranere? Eller terrorister? De klarer å holde ting hemmelig nok til at man ikke vet om planene deres før de har skjedd. Hvorfor skal ikke det samme være mulig for folk som lager kornsirkler? Eller hva med overraskelsesfester for en kompis som fyller år? Det klarer man jammen meg også å holde hemmelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå