Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor har det noe å si om bonden reagerer eller ikke?

det skaper oppmerksomhet og man kan da få kartlagt flere av disse sirklene

 

Er kartleggingen avhengig av bondens reaksjon?

 

Du brukte bondens (manglende) reaksjon som bevis på at ikke alle kornsirkler er laget av mennesker. Jeg kan fortsatt ikke se at du har svart på hvordan bondens reaksjon er bevis for om det er mennesker eller ikke.

 

en person som bor et sted der det nesten aldri er trafikk vil selvfølgelig merke det når det bli uvanlig mye trafikk

 

En bil er uvanlig mye trafikk? Tror du alle bønder ligger våkne på nettene og lytter og ser etter biler?

 

Hvorfor tror du hel tiden at jeg spør om flere detaljer hvis jeg ikke har fått med meg det spør etter ?

 

Jeg mistenker at det er fordi du hverken har fått med deg eller husker hvilke argumenter du selv eller andre her har brukt.

 

og jeg må presisere en gang til at UFO er ikke automatisk rom-vesener

 

Du brukte ordet "utenomjordiske", altså nettopp romvesener. Hvorfor er det utenomjordiske og ikke tusser, troll, alver, eller andre figurer som enkelte faktisk tror eksisterer? Kanskje spøkelser/gjenferd?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Nå var poenget her at bilen lager spor hvordan de ser ut har ikke så mye å si

 

Det har veldig mye å si. Spor av en bil på et sted der man forventer å finne bilspor er ikke akkurat veldig interessant.

 

 

 

jeg vet at det var et program på tv som viste hvordan spor ble synlig når man lyste på området med uv-lys

 

Gummispor blir ikke synlig av UV-lys. Det du har sett er at de har lyst på skrå langs gulvet med en vanlig lommelykt, noe som har gjort fotspor i f.eks. støv på gulvet synlige. Det er ikke selve gummien som blir synlig.

 

UV-lys brukes derimot for å se etter enkelte typer biologisk materiale (sæd).

 

 

jeg skriver om ting jeg enten har lest om , hørt om eller sett dokumenter på tv
Å kalle det for fri fantasi er lit drøyt
Det viser seg at hukommelsen din dessverre er noe uåplitelig. Se over.
Lenke til kommentar

 

Er kartleggingen avhengig av bondens reaksjon?

 

Du brukte bondens (manglende) reaksjon som bevis på at ikke alle kornsirkler er laget av mennesker. Jeg kan fortsatt ikke se at du har svart på hvordan bondens reaksjon er bevis for om det er mennesker eller ikke.

 

feil

men det er lettere å bevise det hvis det er observert at noen her vær der.

 

 

noen gange kan det hender at jeg glemmer ting i en heftig debatt.

men det gjør også dere

 

Det er når jeg ikke finner svaret tilfredstullende at jeg spør på nytt

Det hender også at dere bare gir meg de samme svaret som nettop var grunnen til at jeg stilte spørmålet på nytt

Da kan dere umulig ha forstått spørmålet

 

 

hvis det aldri er noen biler der , også plutselig er 3-4 biler så vil man lur på hva som foregår

spesielt når de forsøker å holde seg skjult

 

hvorfor skal rene eventyr figurer ( som er funnet opp av mennesker ) være mer sannsynlige en vesener fra en det ukjente verdensrommet ?

jorden kjenner man jo tross alt ganske god og da burde man ha funne alle disse tussen og tollen du prater om, ihvertfall sett spor etter dem

 

Når fet gjelde ufoer så har man spor og observasjoner å gå etter.

Når man ikke finner noe naturlig med dem så må de komme et sted fra

 

Nå er det argumenter med at avstanden gjør at de neppe vil besøke jordkloden .

Om det er noe problem for dem det vet man jo ikke . det er jo ikke sikkert at avstanden betyr noe for dem

 

Derimot så er det et kjempe problem for oss mennesker

 

om disse romessensene faktisk eksister er det ingen som har bevist enda

( selv om noen få påstår at de eksisterer )

 

 

om det så skulle være tilfelle at det eksister alliens blant oss hvor stor er sannsynligheten for at de blir avslørt , det er jo heller snakk om å hold dette så hemmelig som over hode mulig

Lenke til kommentar

 

Nå var poenget her at bilen lager spor hvordan de ser ut har ikke så mye å si

 

Det har veldig mye å si. Spor av en bil på et sted der man forventer å finne bilspor er ikke akkurat veldig interessant.

 

 

 

jeg vet at det var et program på tv som viste hvordan spor ble synlig når man lyste på området med uv-lys

 

Gummispor blir ikke synlig av UV-lys. Det du har sett er at de har lyst på skrå langs gulvet med en vanlig lommelykt, noe som har gjort fotspor i f.eks. støv på gulvet synlige. Det er ikke selve gummien som blir synlig.

 

UV-lys brukes derimot for å se etter enkelte typer biologisk materiale (sæd).

 

 

jeg skriver om ting jeg enten har lest om , hørt om eller sett dokumenter på tv
Å kalle det for fri fantasi er lit drøyt
Det viser seg at hukommelsen din dessverre er noe uåplitelig. Se over.

 

nå er det snakk om uvanlige sport

 

Gummi som er forurenset med noe gir jo spor etter seg

 

lys fra en vanlig lommelykt gir ikke blått uv-lys

lampen som ble lukt hadde en helt annen form en lommelykt

dessuten så var det et eksperiment for nettop vise hvilke spor man kan få frem med uv-lys

 

Det er besynderlig at hver gan jeg komme med noe som er hel tydelig for meng så kaller du det bare for fantasi

da kan du likegodt si at det er fantasi at jeg skriver noe som du leser her på forumet

Lenke til kommentar

du trenger ikke å gjør deg dum

har du ikke sett hvordan gummidekk setter spor etter seg når de gar triller gjennom vann ?

har du ikke sett hvordan dekk som er tilgriset med gjørme setter spor etter seg ?

 

samtidig slites litt gummien av og legger seg på veien.

Hva om denne gjørmen er følsom for uv-lys

 

Senere kommer en annen bil og sliter vekk noe den gummien

Lenke til kommentar

Syntes bare det er merkelig at ingen andre enn deg sier noe sånt.

Har prøvd finne noe som er troverdig som sier det, men finner ikke noe.

Du finner heller ingen kilder, så da drar jeg den konklusjonen at det du sier er feil...

 

Det er akkurat like mye feil som nekte at et dekk som har stått i regnet er blir vått.

Som en sammenligning sår man jo hvor mye skitt, bøndene som er ute og møkrer jordene drar med seg på veiene .

Der setter de spor etter seg til frustrasjon for de som ferdes på disse veiene

Lenke til kommentar

Og at dette alt mulig rart er synlig under UV-lys, selv om jeg ikke finner noe som helst på google som støtter det du sier...

da sliter du med det samme som meg.

man ser et eller annet program om noe på en tv kanal av den mer seriøse sorten

så søker man på goggle etter mer info men finner absolutt ingen ting

 

jeg opplever det til stadighet

 

spør jeg om hjelp så får jeg standard svaret om at jeg må bruke de riktige søkeordne

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd finne dine kilder for deg, men klarer det ikke.

Konklusjon: det du sier er feil.

 

Hvorfor du konkluderer med at du uansett har rett kan man jo spørre seg, jeg har mye større tro på at du husker feil enn at ingen har skrevet noe om det du sier på Internett noen gang...

Lenke til kommentar

feil og feil .

det meste blir jo feil hvis man ikke bruker a4 malen når man sier det

 

der har funnet beviser for at noen bakterier avgir lys når man lyser på dem med en spesiell lampe

da blir de jo feil hevde at de ikke lyser når de er plassert på et bildekk når man lyser på dem

 

det var det som var poenget her

 

å uttale at det bare er fantasi det skriver er direkte ufint da jeg tar til meg det meste jeg blir opplyst fra forskeligge hold.

da vil du samtidig påstå at det meste som kommer ut mediene enten på tv eller på nettet er direkte feil

du vil da også påstå at det meste som står i bøker rundt om kring også er feil

 

for det er der jeg henter det jeg skriver og her meninger omn.

 

så det er ikke bare meg du påstår tar feil men veldig mange andre også

 

Så er de nå også slik at hvi jeg ikke skriver det på en måte som er innenfor en mal som dere har definert ( det er visstnok nok lit forskjellig hvordan den malen skal være ) så forstår der ikke hva jeg mener

Dette har ingen ting med om jeg sliter lit met rettskrivningen

 

en pussig effekt av dette er slik tråder som denne , som inneholder en del vanskelige ord har tendens til å få veldig mye aktivitet

 

de gangene jeg har vanskelig med å skrive ordene riktig så er det ekstremt mange som maser om et elelr annet , da klarer jeg ikke få med meg alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...