Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, en flat vei/gressområde mellom 2 jorder er nok forstyrrelser til at en sirkel aldri kan oppstå?

Skillet, altså, det sporet med ingenting som går mellom 2 jorder helt inntil hverandre er også nok, men traktorsporene er ikke nok?

 

:hmm:

feil, skogsområdene du har rigget inn kan lett viske ute slike merker

man ser jo heller ingen sirkel fra skogen.

Lenke til kommentar

nå får du gi deg .

Det er observert flere tusen korn sirkler mens det er bare noen få ( var det snakk om noen hundre personer ) som har stått frem og påstått at de har leget dem

av dem igjen er det bare noen få som faktisk har vist hvordan

 

 

i de store byene ser man alt for ofte resultatet av taggingen

det foregår også litt tagging i mindre byer

 

veldig mange av dem er også kjenninger av politiet

de aller fleste av dem blir også avslørt før eller siden

 

http://www.dagbladet.no/2013/01/02/nyheter/vold/trusler/politiet/tagging/25056995/

http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d156052.htm

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/tagger-avslort-av-fargerike-fingre-1.7206226

http://www.aftenposten.no/oslo/Tagger-avslort-pa-gutterommet-6552217.html#.U3pYZihpdQQ

http://www.dt.no/nyheter/taggere-avslort-og-domt-1.3290737

 

hvor mange linker trenger du ?

( det tok meng kun få minutter å finne linkene )

Takk. Nå lyver du ikke lenger. Ikke la det gå så lang tid før du slutter å lyve.

 

Foreksempel drar du prosenter ut av løse lufta (løgn?), du sier en hel masse som du presenterer som fakta, som du etter mye om og men innrømmer ikke var fakta, men kun din mening.

 

Når du sier noe som er din mening, gjør det tydelig. Er så ufattelig tungvint å diskutere med deg når du skjuler hva som er mening og hva som er fakta.

 

Så lenge du ikke siterer noen eller gir kilder så er alt du sier å betrakte som:

 

1) din mening

2) løgn

3) totalt irelevant for diskusjonen

 

Du har sålangt trukket frem noen få kilder på folk som blir tatt for tagging. Jeg kan også trekke frem noen få kilder på folk som blir tatt for å lage kornsirkler.

 

Det er på ingen måte nok data til å fastslå slike løgner du presenterte som fakta tidligere, men som i ettertid bare viste seg å være irelevante meninger.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

nå får du gi deg .

Det er observert flere tusen korn sirkler mens det er bare noen få ( var det snakk om noen hundre personer ) som har stått frem og påstått at de har leget dem

av dem igjen er det bare noen få som faktisk har vist hvordan

 

 

i de store byene ser man alt for ofte resultatet av taggingen

det foregår også litt tagging i mindre byer

 

veldig mange av dem er også kjenninger av politiet

de aller fleste av dem blir også avslørt før eller siden

 

http://www.dagbladet.no/2013/01/02/nyheter/vold/trusler/politiet/tagging/25056995/

http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d156052.htm

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/tagger-avslort-av-fargerike-fingre-1.7206226

http://www.aftenposten.no/oslo/Tagger-avslort-pa-gutterommet-6552217.html#.U3pYZihpdQQ

http://www.dt.no/nyheter/taggere-avslort-og-domt-1.3290737

 

hvor mange linker trenger du ?

( det tok meng kun få minutter å finne linkene )

Takk. Nå lyver du ikke lenger. Ikke la det gå så lang tid før du slutter å lyve.

 

Foreksempel drar du prosenter ut av løse lufta (løgn?), du sier en hel masse som du presenterer som fakta, som du etter mye om og men innrømmer ikke var fakta, men kun din mening.

 

Når du sier noe som er din mening, gjør det tydelig. Er så ufattelig tungvint å diskutere med deg når du skjuler hva som er mening og hva som er fakta.

 

Så lenge du ikke siterer noen eller gir kilder så er alt du sier å betrakte som:

 

1) din mening

2) løgn

3) totalt irelevant for diskusjonen

 

Du har sålangt trukket frem noen få kilder på folk som blir tatt for tagging. Jeg kan også trekke frem noen få kilder på folk som blir tatt for å lage kornsirkler.

 

Det er på ingen måte nok data til å fastslå slike løgner du presenterte som fakta tidligere, men som i ettertid bare viste seg å være irelevante meninger.

 

men så må du også sette dett opp mot hvor mange kornsirkler som er blir observer og hvor mange taginger man har oppdraget .

da får du et lit annet syn på dert .

 

alle kanskje jeg skulle spørre politiet ?

Lenke til kommentar

Så, skogen visker ut sirklene laget i kornet ved siden av?

Forklar litt mer.

 

Hvorfor oppstår det aldri på tvers av veier og jorder om natturen lager det?

om kornsirkler oppstår i skogen vet jeg ikke. man vil uansett ikke være i stand til se dem fra luften.

dessuten så er det jo hel t andre panter som vokser der

 

 

korn sikler har da oppstått i nærheten av veier .

hvorfor kom bonden da med traktoren og høstet kornet slik at sirkelen ble ødelagt ?

har vet man jo ikke med full sikkerhet hvem som har laget den

Lenke til kommentar

men så må du også sette dett opp mot hvor mange kornsirkler som er blir observer og hvor mange taginger man har oppdraget .

da får du et lit annet syn på dert .

 

alle kanskje jeg skulle spørre politiet ?

Igjen? Her serverer du ren løgn!

 

Om du setter opp hvor mange kornsirkler som er blitt observert og hvor mange tagginger man har oppdaget.

 

Da ville vel du fått et litt annet syn på det?

 

Jeg fatter ikke at du insisterer på å serverer meg irrelevant vrøvl!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Snakker ikke om utelukkende i skogen, men f.eks der 50% ville vært i skogen(som man altså ikke ser fordi det er skog), og 50% er synlig på jordet.

 

Har oppstått i nærheten av vei ja, men jeg har aldri sett en sirkel som starter på jordet på venstre side av veien, og fortsatt over på høyre side av veien. Jeg har kun sett sirkler der hele sirkelen er på ett jorde, ikke delvis på ett jorde og delvis på ett annet jorde på andre siden av veien.

 

Var virkelig vanskelig å forstå dette...

 

 

Ser du det som sansynlig at samtlige sirkler som går over veier og/eller delvis i skogen aldri har blitt observert, mens de som ikke er sånn blir observert i drøssevis?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

men så må du også sette dett opp mot hvor mange kornsirkler som er blir observer og hvor mange taginger man har oppdraget .

da får du et lit annet syn på dert .

 

alle kanskje jeg skulle spørre politiet ?

Igjen? Her serverer du ren løgn!

 

Om du setter opp hvor mange kornsirkler som er blitt observert og hvor mange tagginger man har oppdaget.

 

Da ville vel du fått et litt annet syn på det?

 

Jeg fatter ikke at du insisterer på å serverer meg irrelevant vrøvl!

 

kan du da svar på følgende :

1: søker man på kornsirkler så dukker det opp en viss antall bilder av kornsirkler

2: søker man etter tagging så dukker det opp et viss antall bilder av taggede steder

her kan jeg ikke avgjøre hva det er mest av

 

3: Drar man derimot inn ordet avsløring eller et tilsvarende ord så dukker det opp mere konkrete beviser i favør av tagging

 

Er ikke det merkelig hvis opplagringen av tagging skulle være lavere ?

så må man også ta i betraktning at ikke alle saken kommer i media

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Snakker ikke om utelukkende i skogen, men f.eks der 50% ville vært i skogen(som man altså ikke ser fordi det er skog), og 50% er synlig på jordet.

 

Har oppstått i nærheten av vei ja, men jeg har aldri sett en sirkel som starter på jordet på venstre side av veien, og fortsatt over på høyre side av veien. Jeg har kun sett sirkler der hele sirkelen er på ett jorde, ikke delvis på ett jorde og delvis på ett annet jorde på andre siden av veien.

 

Var virkelig vanskelig å forstå dette...

 

 

Ser du det som sansynlig at samtlige sirkler som går over veier og/eller delvis i skogen aldri har blitt observert, mens de som ikke er sånn blir observert i drøssevis?

det kan være mange grunner til det.

 

vindforhold eller at veien forstyrrer vinden

jeg kan ikke svare konkret på det

 

men sa ikke jeg ikke i sta at det gå kan oppstå mønstre i kornet som lett forsvinner av seg selv ?

Lenke til kommentar

 

det kan være mange grunner til det.

 

vindforhold eller at veien forstyrrer vinden

jeg kan ikke svare konkret på det

Virker ikke som om du kan svare på noe som helst om at natturen lager sirklene.

Som jeg har nevnt, fint å tenke utenfor boksen, problemet er å finne noe som støtter det man har tenkt. Noe du på ingen måte klarer.

 

 

men sa ikke jeg ikke i sta at det gå kan oppstå mønstre i kornet som lett forsvinner av seg selv ?

Ser ikke hvordan dette er relevant...

Lenke til kommentar

kan du da svar på følgende :

1: søker man på kornsirkler så dukker det opp en viss antall bilder av kornsirkler

2: søker man etter tagging så dukker det opp et viss antall bilder av taggede steder

her kan jeg ikke avgjøre hva det er mest av

 

3: Drar man derimot inn ordet avsløring eller et tilsvarende ord så dukker det opp mere konkrete beviser i favør av tagging

 

Er ikke det merkelig hvis opplagringen av tagging skulle være lavere ?

så må man også ta i betraktning at ikke alle saken kommer i media

Godg poeng! Du henviser til noe utenfor ditt hode. Du sier noe som jeg kan kontrollere selv. Bravo! Mindre løgn denne gangen.

 

Vil du fortsette med det?

 

men sa ikke jeg ikke i sta at det gå kan oppstå mønstre i kornet som lett forsvinner av seg selv ?

Men var ikke det løgn da? Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Ser ikke hvordan dette er relevant...

Nå var spørmålet om naturen kunne lage sirkler ,Da blir det relevant

 

 

Fortell gjerne hvordan trær, veier og lignende kan fjerne merker som er flerfoldige meter fra dem.

Det var lit blidelig fortalt .

jeg har jo egentlig forklart hva jeg ment

men jeg skal være grei og gjenta det

hvis det oppstår en sirkel i skogen så vil de ikke være synlig fra luften

innsynet i skogen vil også være begrenset

og så er det jo helt andre planter som er der

 

 

Men var ikke det løgn da?

Nei.

Lenke til kommentar

 

 

Men var ikke det løgn da?

Nei.

 

Hva var det da? Din mening? Eller bare irelevant for diskusjonen?

 

For det var jo hvertfall ikke fakta.

 

 

Naturen lager mønstre det er fakta

At de lett kan forsvinner er også fakta

 

Nå er fakta også bevis i stort monn

Dermed er det ikke fakta at alle kornsirkler er laget av mennesker

 

Det som er fakta er at mennesker kan lage kornsirkler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...