aklla Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ok, usannsynlig med mennesker. Hva har da bøyd de? Om det du mener har lagd kornsirkler kan bøye der, så kan mennesker også bøye de Er liten forskjell på vind og planke... Endret 10. mars 2014 av aklla Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 her overdriver du Det er heller ikke fortalt / bekreftet hvordan fremgangsmåten for å få denne bøyen er gjort Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Ta en planke, legg ned kornet, la naturen gjøre resten Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Ta en planke, legg ned kornet, la naturen gjøre resten Hva tenker du på ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Det er sånn en evt. bøy på kornet blir laget Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg må nesten påpeke at dokumentaren det er snakk om er ikke nødvendigvis laget for å dokumentere kornsirkler helt ærlig... Derfor må man ta det de sier med en klype salt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg må nesten påpeke at dokumentaren det er snakk om er ikke nødvendigvis laget for å dokumentere kornsirkler helt ærlig... Derfor må man ta det de sier med en klype salt. Det er streng tatt likegyldig så lenge han mener f.eks vind har bøyd det. Om vind kan bøye kornet kan en planke også gjøre det på same måte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Om en vind klarer å bøye kornet, kan selvfølgelig mennesket også bøye kornet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 vind klarer neppe å bøye stive kornstrå. spørmålet er hvordan mennesker tilsynelatende klarer å bøye stive kornstrå . På det punktet er jo tvilsomme ting der ute Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 vind klarer neppe å bøye stive kornstrå. spørmålet er hvordan mennesker tilsynelatende klarer å bøye stive kornstrå . På det punktet er jo tvilsomme ting der ute No lurer eg på om du gjer deg dum med vilje, for å ha noko å krangle med. https://www.youtube.com/watch?v=Mt1hckdb7Sg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 vind klarer neppe å bøye stive kornstrå. spørmålet er hvordan mennesker tilsynelatende klarer å bøye stive kornstrå . På det punktet er jo tvilsomme ting der ute Du har tidligere sagt at vind står bak, hvordan kan det stå bak når heller ikke vind klarer å bøye strå? Hva er det nye som står bak, som klarer å bøye det? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 nå snakker jeg om STIVE kornstrå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Spørsmålet står fortsatt, hva bøyer de om det verken er vind eller mennesker? Du har tidligere sagt at aliens ikke står bak... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Nå var det dere som mente at mennesker måte stå bak jeg lurete bare på hvordan de fikk det til Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 nå snakker jeg om STIVE kornstrå. Hvorfor lager man ikke bygninger og andre konstruksjoner ut av kornstrå hvis det er helt umulig å bøye dem for mennesker? 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er jo spennende å høre hva du mener står bak også Om man nekter for både vind, aliens og mennesker, må det jo være noe annet eksotisk som står bak. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 nå snakker jeg om STIVE kornstrå. Hvorfor lager man ikke bygninger og andre konstruksjoner ut av kornstrå hvis det er helt umulig å bøye dem for mennesker? Er du klar over hva du skriver bygger du hus med kornstå vet du ikke at flere steder bygger man hytter av strå https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT68FmflfWFJ5NxvVMOD5EhZAKg3nP_RhYpBbk3kDJ-AAE15pwx Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Er jo spennende å høre hva du mener står bak også Om man nekter for både vind, aliens og mennesker, må det jo være noe annet eksotisk som står bak. Nå får du gi deg jeg spurte etter fremgangsmåten for ubøyelige strå Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Nå får du gi deg jeg spurte etter fremgangsmåten for ubøyelige strå Ta en planke, legg ned kornet, la naturen gjøre resten Ellers har du forkastet samtlige teorier, inkl. din egen, så jeg lurer jo litt på hva som evt. står igjen... Det finnes kornsirkler. Angivelig er disse bøyd rart. Men ingenting kan lage denne bøyen, men de er jo bøyd, så, hvordan? Endret 11. mars 2014 av aklla Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Forklar fremgangsmåten fra der naturen overtar . jeg vil vite hva du egentlig mener , istedet for å holde meg for narr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå