Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Så, det er helt umulig får mennesker å lage kornsirkler pga parkeringsproblemer osv, osv, men kan finne og modifisere de naturlige helt uten disse problemene?

 

Hva skjedde plutselig med alle problemene du har tatt opp?

Gidder folk plutselig løpe rundt, med nattbriller, GPS og haugevis av utstyr?

Du kan bare slutte med herske teknikken din her for jeg har rallede svar på det du spør om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke det jeg sa .

Det jeg sa var at det var umulig for folk å lage de avanserte sirklene på så kort tid som bare noen timer om natta

 

jeg sa at jeg forstod heller ikke hvordan de klarte å lege dem uten å bli oppdaget når man tar hensyn til alle forhold

 

derimot så har jeg ikke nekte for at folk kan lage kornsirkler , de har jo laget noen

 

Det jeg ikke får står er hvordan man kan være så sikre på at alle er laget av personer

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa .

Det jeg sa var at det var umulig for folk å lage de avanserte sirklene på så kort tid som bare noen timer om natta

 

jeg sa at jeg forstod heller ikke hvordan de klarte å lege dem uten å bli oppdaget når man tar hensyn til alle forhold

 

derimot så har jeg ikke nekte for at folk kan lage kornsirkler , de har jo laget noen

 

Det jeg ikke får står er hvordan man kan være så sikre på at alle er laget av personer

 

Korfor er det umulig? Kva veit du om det? At du ikkje forstår kordan noen klarer det er ikkje noe argument for at det er umulig. Det er mye du ikkje veit.

 

Kordan vi kan være sikre på at alle kornsirkler er laget av mennesker? Fordi kva einaste gang det har blitt forklart kordan en kornsirkel er laget, så har det vore mennesker på ferde. Det finnes ikkje små grønne menn i flygende talerkener som reiser milliarder av kilometer gjennom verdensrommet for å lage kornsirkler på jorda. Det finnes ikkje naturlige fenomener som kan lage geometriske figurer i kornåkre. Dersom det var naturen som laget de, korfor er 80% av alle kornsirkler i verden i sør-England?

 

Det er rett og slett ingen andre sannsynlige forklaringer enn at det er mennesker som lager de.

Lenke til kommentar

Er bare du som påstår at de må bli lag på en eneste natt. Ser ikke problemet med at noen bruker to eller tre netter på sirklene...

det er sikkert noen som blir laget på den måten også

 

Det jeg snakker om her er det som har dukket opp i løpet av natta .

De var ikke der dagen før

Lenke til kommentar

Men hvordan vet man om den har vært der en eller to netter?

Er ingen som følger så godt med på jordene og kornsirkler kan være vanskelige å se fra bakken når man f.eks kjører forbi.

 

Tviler ikke på at det fort kan ta noen dager før en kornsirkel blir oppdaget

Lenke til kommentar

I følge dokumentaren så var det fler sirkler som hadde dukket opp i løpet av natta

Da er det ikke spesielt sannsynlig at de bare kom og påstod at det ikke var det dagen før

 

Da hadde nok undersøkt område først for å være sikker

 

Nå er det hverken bevist en sirkel holdes skult i flere dager før den plutselig dukker opp ( hvordan skulle de forresten gjør det ) eller at man har klart å lage en stor og/eller avansert en på en natt.

Lenke til kommentar

Det er tv2 som sende den

du får se hva du får ut av dette

 

 

 

Er forresten ikke snakk om å holde en sirkel skjult, men at folk ikke ser på jordene sine hver dag og dermed ikke merker de med en gang.

det er en måte å lage dem på .

Men det var ikke dem jeg var opptatt av

 

La du ikke merke til at jeg skrev at marka var undersøkt både før og etter at sirkelen hadde oppstått ?

Lenke til kommentar

I følge dokumentaren så var det fler sirkler som hadde dukket opp i løpet av natta

Da er det ikke spesielt sannsynlig at de bare kom og påstod at det ikke var det dagen før

 

No er det slik at de som laget den dokumentaren som du til stadighet henviser til, hadde en agenda med å lage den dokumentaren. Hadde det ikkje skjedd noe hadde de ikkje hatt noen sak. Naturligvis påstår de at den dukket opp uten at de så noe mens de overvåket hele området. Eg stoler rett og slett ikkje på slike dokumentarer, og det de påstår. Korfor eg ikkje stoler på de? Fordi folkene som lager den først og fremst lager ett produkt for å tjene penger på å selge det. Sannsynligheten for at de lager kornsirkelen sjølv er vesentlig større enn at den dukker opp heilt av seg sjølv.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å se dokumentaren, jeg stoler verken på din eller min hukommelse :)

Og jeg har ikke tenkt til å spore opp dine beviser for deg, det får du nesten gjøre selv

 

Da for du forsøke med søke ord som TV2 og kornsirkler , eller skrive til TV2 og spørre

adressen er :[email protected]

 

 

hva får du ut av dette ?

http://www.tv2.no/search-results?searchWord=kornsirkler

 

Det er artikler om kornsilker som kun står på siden til TV2

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Igjen, jeg akter ikke å finne dine beviser for deg, de får du nesten stå for selv :)

 

Eller kan jeg be deg bevise at de er menneskelagde forvente at du bruker din tid på å bevise det?

sjekk linken du før du avviser den

 

Hvorfor skal jeg bevise at de er menneskelagde når jeg ikke tror på det ?

vil du at de som ikke tror på gud skal bevise at gud eksisterer ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Linken ble lagt inn etter jeg kommenterte(tror jeg). Uansett tar det meg bare til en søke.side.

 

 

Men, når du sender meg til ett enkelt søk og ber meg lete der eller kontakte TV2, så ber du meg finne dine beviser...

 

Så, nei, jeg forventer ikke at du skal finne beviser for meg, med du mente jeg skulle finne for deg :)

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker å se dokumentaren, jeg stoler verken på din eller min hukommelse :)

Og jeg har ikke tenkt til å spore opp dine beviser for deg, det får du nesten gjøre selv

 

Da for du forsøke med søke ord som TV2 og kornsirkler , eller skrive til TV2 og spørre

adressen er :[email protected]

 

 

hva får du ut av dette ?

http://www.tv2.no/search-results?searchWord=kornsirkler

 

Det er artikler om kornsilker som kun står på siden til TV2

 

Sett gjennom alt der, ingenting der minner om det du snakker om...

En 2 minutters ren informasjons-snutt, ett par artikler(ikke dokumentarer) og en film av noen som finner en kornsirkel på jordet sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...