Meet the Soldier Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei Den siste tida har musa og/eller tastaturet mitt begynt å fryse eller koble seg ut heilt tilfeldigt. Av og til varar det berre noken sekundar, menst andre gongar må eg flytte dei til ein anna USB port for å få liv i dei igjen. Det fungerar berre enkelte gongar, so ofte må eg drive å flytte dei rundt til eg finne ein port som fungerar. Det spelar ingen rolle om eg har dei i USBane bakpå maskina eller i frontpanelet, utkobling er garantert uansett. Eg har ikkje klard å finne noke mønster på kortid dei kobla seg ut. Det skjer både under lett webbrowsing, og under tyngre ting som gaming og video rendering. Mus: Logitech G400 Tastatur: Razer BlackWidow Ultimate Hovedkort: Asus P9X79 PRO CPU: Intel i7 4930K PSU: Cooler Master v1000 1000W OS: Windows 8.1 Eg har oppdatert alle driverane til dei overnevnte komponenta, og BIOS er flasha til nyaste versjon. Eg mistenkte egentlig hovedkortet til å vere syndaren, men ingen av dei andre USB einheitane mine, headsett og ekstern harddisk, ser ut til å vere påvirka, og eg har ikkje klard å google meg til andre med liknande problem, so eg ana ikkje kvar problemet ligger. På forhånd tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå