Coederror Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjøpte meg splinter cell her en dag..Installerte det og så frem til en par timer med firkantede øyne, men nei da!Progremmet sterter opp, men rett før intron kommer får jeg en feilmelding: General protection fault..Installerte på nytt, og spillet gikk greit en gang, så skjedde det samme igjen..HAr samme problemer med Sim city3000..Eldre spill jeg har installert fra før av (hl,black hawk down osv) går helt fint.OS er win XP home(norsk)har 256 ram..Noen ideer? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 mm..kan du fårtelle mere om pc-din ! hvilket grafikkort bruker du ? hvis du har et gammelt kort(directx7) eller mx-serien kan det bli problemer. splinter cell krever en del ram(ser du har 256)tror spillet er bygget opp på samme grafikkmotor som unreal 2003 og da er vel 512bm ram og annbefale.men du skulle jo kunne spille det... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg har bare 256mb ram (sikkert feil størrelse på bokstavene), men det funker helt fint her hos meg... så ramen tror jeg skal holde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå