Gå til innhold

Duke Nukem Forever??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer nok om 10 år hehe

 

de som lager det påstår hardnakket at det fremdeles skal komme ut... men men

 

de har forresten byttet grafikkmotor ifølge de selv om de gamle screenshotsene er derfor langt fra representative

 

edit: leste nettopp litt rundt på 3drealms sin side, og de sier de er ferdig med motoren.... derfor så kommer spillet om et år.. hvis du er heldig :p

Lenke til kommentar

Som en stor fan av Duke Nukem 3D må jeg si at det er med skuffelse jeg har ventet i spenning på dette spillet. Frykter at det er nok et tilfelle av spill det aldri blir noe skikkelig ut av, selv om det kommer rykter med jevne mellomrom om at det kommer om et år.

 

Synd, egentlig.

 

Det gjelder forøvrig også Full Throttle 2: Hell on Wheels. Det får vi desverre heller aldri se... Men det er da i det minste offisielt.

Lenke til kommentar
Husker jeg så en film fra Duke Nukem Forever, det så utrolig kult ut, men det spillet som ble representert i den traileren, er nok foreldet for lengst...

 

Den videoen representerer et spill som ikke skal utgis... i følge 3DR ser ikke spillet ut som dette i det hele tatt. Alt av content har blitt oppdatert, og de har skiftet grafikkmotor...

 

Håper jeg møter Deg! på førpremieren til Atter en Konge 15 desember i Oslo Spektrum!

 

btw. det kan godt tenkes 8)

 

forresten...har du hørt noe mer om ryktene om at PJ /m skuespillere skal dukke opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...