hollywood Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen som vet når dette spillet blir sluppet? Det blir jo aldri ferdig? Veldig lite info, screenshots å finne av dette utenom 4-5 år gamle bilder. Får håpe det er verdt alle disse årene når/hvis det kommer ut. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det kommer nok om 10 år hehe de som lager det påstår hardnakket at det fremdeles skal komme ut... men men de har forresten byttet grafikkmotor ifølge de selv om de gamle screenshotsene er derfor langt fra representative edit: leste nettopp litt rundt på 3drealms sin side, og de sier de er ferdig med motoren.... derfor så kommer spillet om et år.. hvis du er heldig Lenke til kommentar
hollywood Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Kostbart prosjekt spør du meg! Har sikkert bytta ut grafikkmotoren hvert år Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 På duke Nukem projeckt Gotham, så får du se trailer av DN Forever... Det skulle i følge demoen ha blidt utgitt i 2001 Lenke til kommentar
Fonz Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Som en stor fan av Duke Nukem 3D må jeg si at det er med skuffelse jeg har ventet i spenning på dette spillet. Frykter at det er nok et tilfelle av spill det aldri blir noe skikkelig ut av, selv om det kommer rykter med jevne mellomrom om at det kommer om et år. Synd, egentlig. Det gjelder forøvrig også Full Throttle 2: Hell on Wheels. Det får vi desverre heller aldri se... Men det er da i det minste offisielt. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sålenge de ikke kommer med mere DN Manhatten project piss så. Kvalmt dårlig! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har flere screenshots som er ca 3 år gamle fra det spillet jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det gjelder forøvrig også Full Throttle 2: Hell on Wheels. Det får vi desverre heller aldri se... Nåja.. selv syns jeg FT2 så skikkelig middelmådig ut. Ingen verdig oppfølger til et såpass badass spill som FT1, med andre ord.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Husker jeg så en film fra Duke Nukem Forever, det så utrolig kult ut, men det spillet som ble representert i den traileren, er nok foreldet for lengst... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Husker jeg så noen bilder fra DN forever på nettet, (ja, de samme som Zephyros har på PC'n) og da så grafikken helt fet ut! Men nå er det sånn vi har til vanlig idag... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 "Duke Nukem Forever" as in you're gonna have to wait forever... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 "Duke Nukem Forever" as in you're gonna have to wait forever... Ja! Tittelen passer ganske bra Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Husker jeg så en film fra Duke Nukem Forever, det så utrolig kult ut, men det spillet som ble representert i den traileren, er nok foreldet for lengst... Den videoen representerer et spill som ikke skal utgis... i følge 3DR ser ikke spillet ut som dette i det hele tatt. Alt av content har blitt oppdatert, og de har skiftet grafikkmotor... Håper jeg møter Deg! på førpremieren til Atter en Konge 15 desember i Oslo Spektrum! btw. det kan godt tenkes 8) forresten...har du hørt noe mer om ryktene om at PJ /m skuespillere skal dukke opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå