Gå til innhold

Nå har Samsung lansert supermobilen Galaxy S5

Anbefalte innlegg

Hvis multitasking er viktig for deg bør du hatt en note3 eller så, ikke en s-modell.

Ellers syntes jeg s4 og note3 er lynkjappe og har ikke hatt noe problem med lagging der, så vil ikke tro s5 har problemer med det heller.

That being said venter jeg på note4 for å se om den erstatter min tlf. Blir ikke s5 i alle fall. Hørt mye bra om m8(?) og, men er for liten skjerm for min del.

Hei, Note4 hadde nok vært kult ja. Eneste ulempen er at den blir litt stor for meg, nesten som en Ipad mini om du skjønner. En mobil må være litt mobil synes jeg. Men det blir jo inviduelt selvfølgelig. En av grunnene til at jeg nettopp bestilte meg en iPhone faktisk (lenge siden, min første var 3GS, så Samsung S3) er nettopp p.g.a. størrelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da blir det noe annet. Selv trenger jeg en god skjerm som også lar seg håndtere med en hånd, god ytelse (mtp lag og multitasking), god multitasking, og helst med penn, samt god batteritid. Da ble note3 midt i blinken.

Noen ønsker en mindre telefon, som feks en Lumia 620 eller iphone5 til musikk, sms og ringing, samt smått facebook og slikt, og trenger ikke en form for lommepc liksom.

Når D gjelder størrelsen på telefonen er dette noe jeg tenkte kom til å bli snodig og uhåndterlig i starten, men nå er det ikke noe jeg tenker over selv. Med vekten og tykkelsen ligger den overraskende fint i lommer, om enn litt trang for forlommen om man har litt trange bukser.

Men jeg digger enhåndsfunksjonen på note3, dette gjør den enklere til enhåndsbruk enn feks s4.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg putter ikke en gang 5S i forlommer og lommene er ikke trang på noen som helst måte men noe større enn en liten mp3 spiller passer ikke der med mindre man går med snekkerbukser. Man kan til nøds gli en telefon ned der inntil man skal sette seg ned.

Ellers synes jeg så langt Sony sin nyeste virker å være mest lovende.

Lenke til kommentar

Jeg putter ikke en gang 5S i forlommer og lommene er ikke trang på noen som helst måte men noe større enn en liten mp3 spiller passer ikke der med mindre man går med snekkerbukser. Man kan til nøds gli en telefon ned der inntil man skal sette seg ned.

Ellers synes jeg så langt Sony sin nyeste virker å være mest lovende.

Alle normale bukser har plass til røykpakker, lommebok og mobiltelefoner uten problem. Om du ikke får plass til det må du slutte å gå ned tights eller få mindre lår :-P Går du rundt med håndveske for å få med tingene dine?
Lenke til kommentar

Er det jeans som er normal fit pleier det funke fint, dressbukser har en litt annen lommevinkling og har en tendens til ha dårlig plass til litt større mobiler (eller uansett mobiler, pga stoffet, egentlig. man har jo dressjakke med innerlomme). Generelt sett er spesielt skråstilte lommer som på dressbukser og chinos o.l. ikke lommetyper jeg er spesielt glad i å ha mobilen eller noe spesielt verdifult eller tungt i.

That being said, har jeg null problemer med en note3 i de fleste bukser, dog er den ofte veldig tydelig. S4 var aldri noe særlig merkbar.

Snodig vei denne tråden tok.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...