Christian Thork Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Mulig jeg gjør det, får jeg oc også Stock er teit Fan, Har lyst å beholde systemet^^ hadde byttet 980 kortet og min rig mot det Endret 2. desember 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Er ikke det noe ala det du har fått/hatt før da? Angrer du nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha, Neida.. Skal overleve til konfen ihvertfall, eller på 6¤¤¤ serien.. Har alt for mange planer.. Skal stryke loop inntil videre og heller satse på skjerm^^ 780Ti sli og 5820K er litt overkill for 1080P 60Hz? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg "håper" faktisk at mitt skjermkort har tatt kvelden, at det er det som lager BSOD. For da får jeg igjen pengene å får nok til å kjøpe meg et GTX 970 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Folding med 2x 780Ti skal selvfølgelig kjøres, har en Ax1500I rett ved siden av meg så kunne byttet, men er ikke min rig så orker ikke^^ Men da skal det bli morro og spille med Sli for første gang samt X99 plattform^^ Om I7 er ødelagt så går jeg rett til X99 jeg og, må bare høre med Di om refund er mulig, god grunn er det^^ Refund får du ikkje Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Refund med piksler som er slipt bort tviler jeg på. DI får gantert ikke de på garantien til Intel og måtte ta regningen på sin kappe, så det tviler jeg på de ønsker. Og med delidding på toppen så blir det jo ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Skal du lodde på nye "Caps" ? Prøve deg fram? Overdimensjonerte feks ? Som passer? Hvilket merke/rating er det på kondisene? CapXon... Skal få bytta dem en eller annen gang, men PSUen fungerer greit selv om den har en intens coil whine. Hva er verst/best av å bytte de ut med nye med høyere spenning, eller større kapasitet/kapasitans? Har lest litt forskjellig på diverse fora og blitt usikker. Tatt fra en nettside som handler om bytte av Caps "Always replace capacitors with same capacitance (uF). The temperature and voltage ratings can be higher than the original. The only other issue is that they have to fit." Om dette ikke stemmer helt tipper jeg en lur Elektroingeniør kan påpeke hva som er etter boka 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg skal ha video av denne pcen som booter igjen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Starta den i dag. Overklokka litt, også. Eneste var at ene rambrikka var litt ustabil. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Rart, den burde sitte godt i sporet om du klikker den ned til du hører klikket. Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Er på jakt etter ny PSU og lurer på om Antec High Current Pro HCP-1300 Platinum fortsatt er PSU`en å gå for i prisklasse 2000-2500 ? Eller er det andre ein bør ta ein kikk på? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Riktig Why so much powah?^^ Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Kjekt å ha for framtidige oppgraderinger! Tenker når ein først kjøper noko så kjøper ein skikkelige saker! Meeen er det nokre billigare PSU`er som er god skit å verdt å ta ein kikk på, hyl ut. Endret 15. desember 2014 av Emmerhofferen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Skal du se på rimeligere, så se på Super Flower Leadex Platinum 1200W EVGA G2 SuperNova 1300 Super Flower Leadex Gold 1300W Omtrent samme PSUen, bare med forskjellig rating, og en litt dårligere vifte på EVGA'en. Beste pris/ytelsen der ute av high-end PSUer. Edit: Alternativt også 1600W versjonen: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2729619 Som er noe av det kraftigste der ute. Antec'en er jo perfekt for de som kjører to stykk, så da "må" du nesten kjøpe to. Endret 15. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Kan skjønna eg må ha to! Nei, får holde med ein i første omgang! :-) Men blei plutselig veldig usikker på kva eg skal kjøpe, ser cdon har tilbud på super flower leadex platinum 1200w til 1800 kr. og Antec`en har stege i pris. Då er superfloweren ca. 750 kroner billigere. Enkelt valg? Bør eg gå får super flower 1200w ? Endret 15. desember 2014 av Emmerhofferen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Kan skjønna eg må ha to! Nei, får holde med ein i første omgang! :-) Men blei plutselig veldig usikker på kva eg skal kjøpe, ser cdon har tilbud på super flower leadex platinum 1200w til 1800 kr. og Antec`en har stege i pris. Då er superfloweren ca. 750 kroner billigere. Enkelt valg? Bør eg gå får super flower 1200w ? Suoerflower er et kjempevalg! 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Er penger et issue, så er det enkelt. Ps: Du får tilnærmet samme maskin, bare med høyere effekt om du går for Gold 1300W. Og nei, en gold unit trenger ikke å ha lavere effektivitet enn en med platinum, noe som også stemmer ganske godt her. For sertifiseringen gjelder: 1. Kun ved 115V, og i Norge er det 230V, som minsker tapet spesielt ved høy last. 2. Må klare det ved maks effekt den er spesifisert for. Og 1300W enheten klarer platinum-sertifisering fra 0W til 1200W. Men på grunn av delene klarer og er ment å levere 1300W, så mister den sertifiseringen på de ekstra wattene. Ikke noe big deal, men greit å få mulighet å¨få noen ekstra watt. For ingen er vel uenig i at det er bedre med mulighet for 100W ekstra på gull-effektivitet, enn å ikke takle det overhode. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bruker superflowerne passiv vifte opp til et gitt forbruk? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Et par av dem. EVGA supernova 850W G2 har passiv inntil 55% last med kald luft inn (ikke lastregulert, kun temp). Mens supernova 1300 G2, har på vifte hele tiden (lik som leadex, bare med svakere vifte). Men superflower leadex 1200W platinum/1300W Gold har passiv vifte de første ca. 25 %. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Super Flower adds 1600W 80Plus Gold - Platinum and Titanium PSUs Super Flower launched the Leadex 1600W series power supplies available with 80Plus Gold, Platinum and Titanium certification. Pricing is set at 269.90EUR, 299.90EUR and 349.90EUR and the units receive a 5 year warranty. http://www.guru3d.com/news-story/super-flower-adds-1600w-80plus-gold-platinum-and-titanium-psus.html Endret 20. januar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå