Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coil Whine er desverre ikke noen grunn til å sende tilbake på.

Men du kan jo dra den at det virker som den lever på sitt siste værs :)

Var en egen RMA grunn på Corsair sine sider for "buzzing noise". Virker som meget bra kundeservice, de sender ny PSU først slik at jeg får den før jeg sender tilbake den gamle :)

Lenke til kommentar

x vare død så sender dere mail til produsenten osv.

Det holder å ta kontakt med butikken^^ De har RMA-avtaler forhandlet frem før import.

Er noen produsenter som ordner opp bedre enn butikkene :)

Feks. Logitech, klaget på batteritid, fikk nyere versjon av produktet, når det er ett AA batteri i det, som de kunne sendt ett par av... :D

I mange andre land, så er det vanlig å klage til produsentete, dog... Spesielt USA

Lenke til kommentar

Norge er nok i særklasse med 5 år RMA.

De fleste andre registrerer produktet sitt på sidene til produsenten og får relativt kort garanti der.

Butikkene betaler for de årene produsenten ikke støtter.

Ene serveren min lukter svidd og er umulig å slå på, blir spennende å se om det er psu :green:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da fikk jeg en ny HX1000i, og den lider av samme problemet. Får vel bare leve med det da.

Samme lyd som når en vifte slår borti en kabel, bare lavere.

De sendte ny før jeg sender tilbake den gamle, så de kommer til å legge inn ett trekk på visakortet mitt til de får den i retur. Jeg skal vente å se hvor mye de trekker, kanskje jeg kan selge den gamle brukt og spare meg returfrakt til nederland på 300kr :/

Lenke til kommentar

PSU er guden i pcen.

Kjøper det beste som finnes alltid.

Snålt hvor mange som prøver å rebruke sine 5-7år gamle med nye CF/SLI-systemer og med den nye OC-hobbyen.

Morsomt for oss som må hjelpe til...

Har sett nok av eksempler der en møkka psu ødelegger komponenter til flere tusen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig så har coil whine på min erstatnings H1000i begynt å roa seg litt. Hører kun bittelitt knatring om jeg legger øret inntil. Tror jeg ender opp med å beholde denne, orker ikke mer returtull.

Forøvrig så har jeg helt rævva erfaring med Corsair i det siste.

Helt nytt kabinett (760T) som går i retur pga vifter som skrangler, panel som kom med knekt låsemekanisme og power led som slutta å virke etter 1 dag.

H100i Hydro som går bananas, blinker og varierer mellom å kjøre vifter på 100% og 0% annenhvert sekund. Går også i retur på garantien.

Også min H1000i som jeg sendte tilbake pga coil whine, og fikk en ny som også har whine, dog mye mindre enn den forrige.

Har alltid tenkt på kvalitet når jeg tenkte Corsair før i tiden (gode minnebrikker osv), men nå kommer jeg aldri til å kjøpe ett eneste produkt fra dem igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...