Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk nye CMV1000 PSU og har satt denne inn i pcen min, storfornøyd :D

Støysvak og helt fantastisk god PSU!!

Chieftecfaenskapet tok ikke livet av pcen min :D ER så glad, tok kun livet av seg selv trur eg, har ikke testet denne enda, mangler sikringer til det. Noen som har lust å utforske PSUen? Andrull ? :p

Supert og gratulerer! :w00t:

Heldig som ikke mistet komponenter ;D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa Corsair RM-en og den er dønn stille. Da PC-en var ferdigbygd (med SSD, integrert skjermkort og Intel T-prosessor med schwær kjøler) og jeg skulle skru den på så var jeg sikker på at jeg hadde kobla feil for den starta ikke. Men da jeg bøyde meg fram foran PC-en så jeg plutselig at det stod "Linux Mint" på skjermen og powerlampa lyste.

Og hvordan klarer Chieftec å lage SÅ dårlige strømforsyninger? Har hatt 5 stykker opp igjennom og den eneste som ikke har røket var en jeg fikk i retur på garanti og som jeg solgte med en gang uten å engang ha pakket den ut. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

XFX er det dårligste jeg noen gang har tatt i! Tok av klistremerket-plasten som beskytter logoene da den er ny og på begge sider datt hele logomalingen av^^ :rofl::rofl::rofl:

Skulle så montere kabler på psu og når de skal inn så dytter man hele kontaktrekken inn :rofl::rofl::rofl:

#Serr

#wtf

#aldri kjøp

Lenke til kommentar

XFX er det dårligste jeg noen gang har tatt i! Tok av klistremerket-plasten som beskytter logoene da den er ny og på begge sider datt hele logomalingen av^^ :rofl::rofl::rofl:

Skulle så montere kabler på psu og når de skal inn så dytter man hele kontaktrekken inn :rofl::rofl::rofl:

#Serr

#wtf

#aldri kjøp

Hvilken modell? o.O

:rofl:

Lenke til kommentar

Sikkert fin i innmaten, men byggekvaliteten er hakket under ikea.

På bildet jeg fant så er kortet flatt og kontaktene loddet oppå og ut, dvs ingen bakplate.

Setter jeg inn en kabel så forsvinner hele kontaktrekka inn i boksen.

Kanskje jeg har fått en defekt en, så dårlig har jeg ikke sett på qtec en gang.

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lurer på hva som gjør det og om det gjelder alle i den serien.

For XFX kommer godt ut i tester ang ytelsen, samt prisen.

Mandagsprodukt? Eller er det XFX selv som har satt i "kontakt" kortet for å spare penger?

Vanskelig å konkludere og om dette gjelder alle i serien. Men kan nå legge til at den serien holdes på å fases ut.

Lenke til kommentar

Lurer på hva som gjør det og om det gjelder alle i den serien.

For XFX kommer godt ut i tester ang ytelsen, samt prisen.

Mandagsprodukt? Eller er det XFX selv som har satt i "kontakt" kortet for å spare penger?

Vanskelig å konkludere og om dette gjelder alle i serien. Men kan nå legge til at den serien holdes på å fases ut.

Når en elektronikk dings eks PSU lages av en OEM (manufacturer) er det fra a-å inkl emballeringen mener jeg.

PSU er da laget ut i fra en av oem produsentens egne strømforsyninger og design inkl er slikt kretskort (og plassering)

Modifikasjoner/forbedringer/egenpreg avtalt av oppdragsgiver kan være : psu housing, klistremerker , mettallgrill,vifte/viftestyring, o.l.

Men det er oem (Seasonic) som gjør det - på samme måte som flextronics lager ferdig corsair ax-i modellene fra a-å.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, du har mye å velge mellom i den klassen. Corsair 860 er vel en av de mer kjedelige. Den duger nok, men du finner bedre og rimeligere.

F.eks EVGA G2 850W samt deres G2 1000W versjon. Som gir mye mer for penga. God og svært billig.

Eller BeQuiet dark power p10 pro 750w, som er litt dyr og meget god. (1400kr)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...