TheGaame Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Aaah, da er det vel bare å kjøre på Kjøp en slik ekstra dubbedings som gjør at du kan bruke begge PSUene på en gang må ikke psuene være samme? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Slik som jeg gjør med min hipro på 250w og hiper på 350w Det du gjør er å koble sammen de to ps_on og jord fra begge psuene, slik at de starter samtidig. Psuenr fungerer da på en måte som flere rails, man kobler noe (f.eks skjermkort) på psu 1 og noe annet (hk, CPU og hdder) på den andre. Endret 2. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Aaah, da er det vel bare å kjøre på Kjøp en slik ekstra dubbedings som gjør at du kan bruke begge PSUene på en gang må ikke psuene være samme? Nei. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Aaah, da er det vel bare å kjøre på Kjøp en slik ekstra dubbedings som gjør at du kan bruke begge PSUene på en gang må ikke psuene være samme? Nope Husker bare ikke hva dubbedingsen heter Andrull, minhund, nizzen, marius, war???? help Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ebay: dual psu atx 24 pin cable Endret 2. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Ebay: dual psu atx 24 pin cable there you go Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Antec sine toppmodeller har en fin OC link, der du kobler 1 ledning mellom dem Så starter begge opp når du starter pcen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Unødig fjas spør du meg. Alle psuer har på on, og det er standard Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Google ads mener jeg bare googler etter våpen og PSUer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Har sikkert noe med at du stadig vekk søker etter powerfull supply Ser at det er mye som skjer i det siste når det gjelder strømforsyninger og system info, er det utelukkende toppmodellene som har dette eller finnes det noen Gold / Plat sertifiserte strømforsyninger med dette også som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Har sikkert noe med at du stadig vekk søker etter powerfull supply Ser at det er mye som skjer i det siste når det gjelder strømforsyninger og system info, er det utelukkende toppmodellene som har dette eller finnes det noen Gold / Plat sertifiserte strømforsyninger med dette også som ikke koster skjorta? Du har jo 2 stk fra Evga som etter min mening er best, litt med tanke på pris også da http://www.prisjakt.no/product.php?p=2551603 http://www.prisjakt.no/product.php?p=2551604 Edit: Beste kjøp i 750 og 850W klassen Endret 2. mai 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Antec hcp 1300 platinium har egen kabel direkte fra psu for å koble til en lik hcp 1300 Eller har f.eks techbay en slik kabel til å koble sammen 2 psu på 24 pin kontakten. http://techbay.nordicshops.com/product.html/kabel-for-tilkobling-og-start-av-stromforsyning-nr-2?category_id=53 Endret 2. mai 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Unødig fjas spør du meg. Alle psuer har på on, og det er standard? Kan du forklare det nærmere.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Antec hcp 1300 platinium har egen kabel direkte fra psu for å koble til en lik hcp 1300 Eller har f.eks techbay en slik kabel til å koble sammen 2 psu på 24 pin kontakten. http://techbay.nordicshops.com/product.html/kabel-for-tilkobling-og-start-av-stromforsyning-nr-2?category_id=53 Kan koble den til 1000Weren også Så det er nå en kjekke ting også Men så er nå 1300Weren the best of the best Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Er Unødig fjas spør du meg. Alle psuer har på on, og det er standard? Kan du forklare det nærmere.. Var litt feil formulert av meg. Alle psueer har mulighet for å bruke en slik en, så Antec sin proprietære kabelsak er ikke noe godt salgsargument for meg i alle fall. Bryr meg heller om kvalitet. Endret 3. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Ang Antecen, så er jo salgsargumentet at du ikke finner noen bedre en den på markedet Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jepp. Er det bare de beste som har denne proprietære kabelsaken, eller finnes det dårligere modeller med den? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Er kun toppmodellene 850, 1000 og 1300 Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har en nokså standard gamingrigg med bla. et GTX780 og i5 4670k. Jeg har en gammel 650w fra corsair som begynner å synge på siste verset, så jeg vil skaffe meg en skikkelig PSU nå. tenker gold eller kanskje til og med platinum. Jeg har ingen planer om SLI, men jeg overklokker litt. Jeg ser at EVGA Supernova G2 har blitt anbefalt her og gjør det veldig godt i JonnyGuru sin test. Er det noen tanker om dette er fullstendig overkill eller er det bare å kjøre på med denne? Bør jeg heller finne noe mindre kraftig som passer bedre? Jeg har ikke noe spesielt budsjett, jeg vil bare ha en skikkelig god PSU som kan drive denne riggen og fremtidige oppgraderinger stabilt i flere år fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå