sveibuen Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Hva synes folket om at jeg legger til link av tester bak hver PSU? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva synes folket om at jeg legger til link av tester bak hver PSU? Det kan være en god ide! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Har gjort det på en del nå. Er tidkrevende jobb, uff hva er det jeg har gjort? :O Leser gjennom hver test som jeg ikke har lest fra før også for å hver 110% sikker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) AX serien er faktisk bedre en AXi. Syns corsair bommet litt på "i" serien, å jeg mener dem burde holdt seg til Seasonic. Men på "i" serien så er det Flextronic som lager dem. Vil heller anbefale Seasonic sin 1000W eller en av Antec sine samt Enemax. Du kan vel egentlig bare se på 1337 seksjonen min AX1200 uten "i" er også laget av Flextronics. Er vel dog den eneste i AX serien uten "i" som er laget av Flextronics, og ikke av Seasonic. AX1200 er værtfall en bunnsolid server grade strømforsyner. Endret 1. mars 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 AX serien er faktisk bedre en AXi. Syns corsair bommet litt på "i" serien, å jeg mener dem burde holdt seg til Seasonic. Men på "i" serien så er det Flextronic som lager dem. Vil heller anbefale Seasonic sin 1000W eller en av Antec sine samt Enemax. Du kan vel egentlig bare se på 1337 seksjonen min AX1200 uten "i" er også laget av Flextronics. Er vel dog den eneste i AX serien uten "i" som er laget av Flextronics, og ikke av Seasonic. AX1200 er værtfall en bunnsolid server grade strømforsyner. Problemet er ikke stabiliteten, men coilwhine Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) AX serien er faktisk bedre en AXi. Syns corsair bommet litt på "i" serien, å jeg mener dem burde holdt seg til Seasonic. Men på "i" serien så er det Flextronic som lager dem. Vil heller anbefale Seasonic sin 1000W eller en av Antec sine samt Enemax. Du kan vel egentlig bare se på 1337 seksjonen min AX1200 uten "i" er også laget av Flextronics. Er vel dog den eneste i AX serien uten "i" som er laget av Flextronics, og ikke av Seasonic. AX1200 er værtfall en bunnsolid server grade strømforsyner. Problemet er ikke stabiliteten, men coilwhine Min AX1200 var helt lydløs. Endret 1. mars 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Av en eller annen grunn har jeg ikke hørt like dårlig rykte til AX1200, selv om det også er flextronics. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Noen er/var heldige, andre uheldige... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jeg har hatt 5 stk AX1200 og kun en hadde litt coilwhine Sitter med en AX1200 og en AX1200i her nå + 3 forskjellige Antec 1200W Endret 1. mars 2014 av Minhund 4 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Noen av dere så har god kunnskap om Flextronics? Som kan fortelle litt om akkurat den OEMen? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Ang AX vs AXi (760 og 860W) http://www.xbitlabs.com/articles/cases/display/corsair-ax-axi.html Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Thermaltake Toughpower DPS TPG-0850D 850W Så ikke så dum ut den og kom fint gjennom hos JonnyGuru, les testen her Hva mener dere ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Jeg må også spørre om en ting som kanskje dere vett. PC Power & Cooling: Denne PSUen PPCMK3S1200 Når jeg søker opp produktnavnet der i prisjakt, får jeg opp OCZ som produsent. Er det slik at OCZ selger PC Power & Cooling sin PSU? Edit: glem det, fant ut at OCZ og PC Power & Cooling er det samme -.- Nå blir hvertfall deres PSUer lagt i listen min, hvertfall Silencer MK III. Endret 3. mars 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Thermaltake Toughpower DPS TPG-0850D 850W Så ikke så dum ut den og kom fint gjennom hos JonnyGuru, les testen her Hva mener dere ? Ser grei ut den, yter bra, har en grisestygg vifte "cover" del, men resten av utseendet er greit, pene kabler, virker ganske bra IMHO Jeg må også spørre om en ting som kanskje dere vett. PC Power & Cooling: Denne PSUen PPCMK3S1200 Når jeg søker opp produktnavnet der i prisjakt, får jeg opp OCZ som produsent. Er det slik at OCZ selger PC Power & Cooling sin PSU? Edit: glem det, fant ut at OCZ og PC Power & Cooling er det samme -.- Nå blir hvertfall deres PSUer lagt i listen min, hvertfall Silencer MK III. Stemmer det, OCZ kjøpte opp PC Power & Cooling, og skal nå selge dem igjen... Mer jobb for deg Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Da har jeg lagt til i lista mi: OCZ / PC Power & Cooling Med serien: MK Silencer MK III Endret 3. mars 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 24 Pins kablen var visst et herk på Thermeltake PSUen.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Thermaltake Toughpower DPS TPG-0850D 850W Så ikke så dum ut den og kom fint gjennom hos JonnyGuru, les testen her Hva mener dere ? Ser grei ut den, yter bra, har en grisestygg vifte "cover" del, men resten av utseendet er greit, pene kabler, virker ganske bra IMHO Jeg må også spørre om en ting som kanskje dere vett. PC Power & Cooling: Denne PSUen PPCMK3S1200 Når jeg søker opp produktnavnet der i prisjakt, får jeg opp OCZ som produsent. Er det slik at OCZ selger PC Power & Cooling sin PSU? Edit: glem det, fant ut at OCZ og PC Power & Cooling er det samme -.- Nå blir hvertfall deres PSUer lagt i listen min, hvertfall Silencer MK III. Stemmer det, OCZ kjøpte opp PC Power & Cooling, og skal nå selge dem igjen... Mer jobb for deg Jada fant ut av det Så mye jobb er det nå ikke Men OCZ lager fortsatt noen dårlige PSUer og PCPC holder seg hvertfall bra! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Mod X Stream Pro samt ZT serien fikk "Fail" fra HardOCP. Så dem er utelukket. Skal lese meg opp på ZX serien, så kan jeg kanskje anbefale den. Men litt usikker enda. JonnyGuru var nå ikke helt fornøyd med ZX 1000Weren. Ikke de beste kondensatorene samt fæl lyd når vifta spant på fullt pluss at den begynner å bli gammel nå. 2011 kom den jo ut. Endret 3. mars 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Off, hvorfor må noen av produsentene ha så mange serier :O blir gal. Bare ta FSP, dem har jo 33 serier av forskjellige strømforsyninger :O Skulle verdt forbudt nesten, men godt at ikke så mange blir solgt her i Norge. Tar dog kun PSU som blir solgt i norge i lista mi. Å skrik ut visst dere føler det mangler noen produsenter eller strømforsyninger i lista mi. Så skal jeg se litt på dem og kanskje legge dem i lista viss dem er gode nok. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Mod X Stream Pro samt ZT serien fikk "Fail" fra HardOCP. Så dem er utelukket. Skal lese meg opp på ZX serien, så kan jeg kanskje anbefale den. Men litt usikker enda. JonnyGuru var nå ikke helt fornøyd med ZX 1000Weren. Ikke de beste kondensatorene samt fæl lyd når vifta spant på fullt pluss at den begynner å bli gammel nå. 2011 kom den jo ut. ModXStream er noe av værste DRITTEN jeg har vært borti, rett og slett! Off, hvorfor må noen av produsentene ha så mange serier :O blir gal. Bare ta FSP, dem har jo 33 serier av forskjellige strømforsyninger :O Skulle verdt forbudt nesten, men godt at ikke så mange blir solgt her i Norge. Tar dog kun PSU som blir solgt i norge i lista mi. Å skrik ut visst dere føler det mangler noen produsenter eller strømforsyninger i lista mi. Så skal jeg se litt på dem og kanskje legge dem i lista viss dem er gode nok. FSP har ganske mange modeller, som er LAV budsjett, og de er som regel ikke spesiellt bra, så er like greit å ikke ta dem med Endret 3. mars 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå