sveibuen Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 EVGA Supernova G3 750W på tilbud hos komplett.no til 999kr. Anbefales sterkt! Skal du ha ny, så kjøper du den. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Kjøpte Corsair rm750x for 500 på Elkjøp i sommer. Var en betraktelig bedre deal syntes jeg. Har ikke så sansen for G3 jeg, syntes G2 var bedre .. men er kanskje bare i hodet mitt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Ang. PSU for life. Det skal også mye til for å overgå Seasonic Prime Ultra. Men man finner de ikke på tilbud . https://www.prisjakt.no/product.php?p=4470264 Summary I have now become so used to having these amazing performing Seasonics around that I have come to expect this performance from all of their products. But it cannot be stressed enough how sweet it is to feel that way about them. To date, every single Prime unit has performed magnificently. Where does Seasonic even go from here? Better regulation? Don't need it. Better ripple control? Don't need it. Shallower housing? Eh, maybe. But that's about all I can think of. The Good: mythic voltage regulation better than excellent ripple handling super high 20% load level efficiency tons of accessories 12 year warranty The Bad: nothing The Mediocre: double ribbons on the CPU cables http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6&reid=550 Endret 2. desember 2018 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Skal ha meg en sånn syar. Tipper jeg bygger om snart til en litt mindre bench, og freser ut en ekstern rad og pumpe brankett i stål. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Ang. PSU for life. Det skal også mye til for å overgå Seasonic Prime Ultra. Vet ikke hva som er forskjellen mellom den og "Ultra", jeg har Seasonic Prime Titanum 850W. Veldig fornøyd. !! Tror jeg betalte 2399,- ikke akkurat billig men på PSU mener jeg man bør investere litt. Endret 2. desember 2018 av funkweb Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Vet ikke hva som er forskjellen mellom den og "Ultra", jeg har Seasonic Prime Titanum 850W. Veldig fornøyd. !! Tror jeg betalte 2399,- ikke akkurat billig men på PSU mener jeg man bør investere litt. Vet ikke forskjellen jeg. Når produsenten gir garanti i så mye som 12 år vet man at det er godsaker som holder i mange ulike bygg/oppgraderinger fremover Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Har seasonic 1300w prime gold, og den er uåpnet. Backup psu 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Har seasonic 1300w prime gold, og den er uåpnet. Backup psu Enda ikke åpna den? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Nissen er lødd med hcp og hxi ? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Enda ikke åpna den? Nettopp! Ikke la deg lure av at Nizzen sier at den er uåpnet, kan jo være han lyver! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 Alle dere skriver er supre PSUer Men var bare prisen på G3en, 999kr, er veldig bra!Så er å anbefale til de som ikke skal knekke PSUen slik som Nizzen Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg kjøpte meg Corsair RM750X V2 her tidligere da jeg tenkte at jeg skulle handle inn deler etterhvert, men jeg endte opp med å kjøpe et hel brukt PC som har en egen strømforsyning, en Seasonic Focus+ 850. Sitter dermed med to PSUer og jeg trenger bare en. Dermed er spørsmålet hvilken som er best og stillest. Hvilken ville dere ha beholdt og hvilken ville dere ha solgt? Link til begge to på prisjakt https://www.prisjakt.no/product.php?j=4398211,4664029 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 Seasonicen er en MYE bedre PSU en Corsairen der Du kan lese testen hos JonnyGuru her Så får du sitt hva han sier Ang Corsair så har du en test her 2 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 MYE bedre? Johnny gir nesten like karakterer og skryter stort av begge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hadde glatt valgt Seasonic over Corsair 7 dager i uken. Men det er meg, og mine gode erfaringer med Seasonic. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) RM750X ble vel bygd av CWT på bestilling av Corsair (?) Jeg ville nok som tommelfingerregel sagt at Seasonic er bedre enn CWT. Når det er sagt så har også Seasonic laget PSU på bestilling fra Corsair, så det å si at man alltid hadde valgt Seasonic over Corsair kan bli det samme som å si at man hadde valgt Seasonic over Seasonic - Og det gir jo ingen mening. Endret 13. mars 2019 av Kyrre S. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Samme kan det være. Jeg har prøvd Corsair i maskinen én gang, og det vare bare ett rent helvete. Seasonic har jeg hatt 2 ganger og det har aldri vært noe tull. Andre har sikkert hatt omvendt opplevelse. Så jeg kjøper PSU hvor det står Seasonic på i hvert fall, om det er Corsair som har laget den får så være. Poenget er fortsatt det samme for min del Endret 13. mars 2019 av Mala Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Så jeg kjøper PSU hvor det står Seasonic på i hvert fall, om det er Corsair som har laget den får så være. Poenget er fortsatt det samme for min del Omvendt Men ja .. Det finnes ikke noe galt i å kjøpe Seasonic. Her er en liste over produsenter. https://www.tomshardware.com/reviews/power-supply-oem-manufacturer,2913-4.html Seasonic og Delta er iallfall solide navn innen PSU. Flextronics og FSP også vel (?). Jeg vet ikke hvem som er "gull standarden" her .. Godt mulig det er Seasonic. Endret 13. mars 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 De du lister opp der Kyrre er vel de man kan kalle "Gull standard", men det er jo selfølgelig andre produsenter som er gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå